Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Kreeg dit van DeGiro:
Vanaf 15 december verlagen wij onze tarieven voor hefboomproducten, zoals turbo’s, certificaten en warrants. Wij bieden deze aan op een over-the-counter (OTC) basis in samenwerking met BNP Paribas en Société Générale
...
Zowel BNP Paribas als Société Générale bieden een zeer breed productaanbod van hoge kwaliteit
...
Met de introductie van dit nieuwe aanbod zullen wij stoppen met het aanbieden van hefboomproducten via de beurs
...
Dat betekent ook dat kooporders in hefboomproducten op CATS en Euronext Access Paris na 1 januari 2022 niet langer beschikbaar zijn. Uiteraard kunt u uw posities na deze datum nog wel verkopen.


Ben bang dat dit betekent dat we straks niet meer via DeGiro kunnen handelen in Citi Turbo's...
Ik heb even gekeken en beiden (BNP/SG) hebben niet echt interessante turbo's op TSLA.
Dus na onlangs het verbod op (te) hoge hefbomen (wat mij eerlijk gezegd eigenlijk wel heeft beschermd, tegen mezelf😉), wordt het straks dus nog lastiger om in te spelen op een verwachte koersstijging/daling...

@SpeedyEddy, jij doet ook wel eens wat met deze (Citi?) Turbo's dacht ik? Heb jij je soms al verdiept in alternatieven?
 
Als ik $300 miljard had, ging ik niet een beetje suf door die autofabrieken huppelen, onder een bureau slapen en mijn eigen kapseltje scheren.

Ik zou gewoon een dagtaak hebben om elke dag er een paar miljoen doorheen te jagen. Mijn eigen piramides laten bouwen, Atlantis, dat soort dingen. Gewoon omdat het kan.
Elon's dagtaak is om een kolonie op Mars te stichten. Beetje zoals jouw piramides of Atlantis, maar dan op een andere planeet.

Ik vind het soms verbazend dat auto's hem nog interesseren.
 
Als ik $300 miljard had, ging ik niet een beetje suf door die autofabrieken huppelen, onder een bureau slapen en mijn eigen kapseltje scheren.

Ik zou gewoon een dagtaak hebben om elke dag er een paar miljoen doorheen te jagen. Mijn eigen piramides laten bouwen, Atlantis, dat soort dingen. Gewoon omdat het kan.
Kun je ook short gaan op jou, arri?

Geintje, joh. Ik ben het ergens wel met je eens. Van sparen wordt de economie niet aangewakkerd.
 
  • Funny
Reactions: wooter
Als ik $300 miljard had, ging ik niet een beetje suf door die autofabrieken huppelen, onder een bureau slapen en mijn eigen kapseltje scheren.

Ik zou gewoon een dagtaak hebben om elke dag er een paar miljoen doorheen te jagen. Mijn eigen piramides laten bouwen, Atlantis, dat soort dingen. Gewoon omdat het kan.
Dat is wss de reden dat jij en ik nooit 300 miljard zullen hebben 😋
 
  • Like
Reactions: RobsEV
Kun je ook short gaan op jou, arri?

Geintje, joh. Ik ben het ergens wel met je eens. Van sparen wordt de economie niet aangewakkerd.
Jij wel. Het enige wat ik nodig heb is een wazige automerknaam, denk Thor (de god van de bliksem), een ongetest prototype, 1.000.000 reserveringen en een (robinrood) beursnotering. En een paar Wooters. En het piramidespel kan beginnen.
 
Kreeg dit van DeGiro:
Vanaf 15 december verlagen wij onze tarieven voor hefboomproducten, zoals turbo’s, certificaten en warrants. Wij bieden deze aan op een over-the-counter (OTC) basis in samenwerking met BNP Paribas en Société Générale
...
Zowel BNP Paribas als Société Générale bieden een zeer breed productaanbod van hoge kwaliteit
...
Met de introductie van dit nieuwe aanbod zullen wij stoppen met het aanbieden van hefboomproducten via de beurs
...
Dat betekent ook dat kooporders in hefboomproducten op CATS en Euronext Access Paris na 1 januari 2022 niet langer beschikbaar zijn. Uiteraard kunt u uw posities na deze datum nog wel verkopen.


Ben bang dat dit betekent dat we straks niet meer via DeGiro kunnen handelen in Citi Turbo's...
Ik heb even gekeken en beiden (BNP/SG) hebben niet echt interessante turbo's op TSLA.
Dus na onlangs het verbod op (te) hoge hefbomen (wat mij eerlijk gezegd eigenlijk wel heeft beschermd, tegen mezelf😉), wordt het straks dus nog lastiger om in te spelen op een verwachte koersstijging/daling...

@SpeedyEddy, jij doet ook wel eens wat met deze (Citi?) Turbo's dacht ik? Heb jij je soms al verdiept in alternatieven?
Ja klopt, ik doe het speculatieve deel meestal met Citi turbo's.
Ik stap over naar Lynx. Account reeds gemaakt and ready to go. Overigens ga ik dan meer met opties doen.

Degiro is wel wat goedkoper, maar ik vind ook wat jij nu weer citeert allemaal schimmig gedoe, los van het soms (maar dan op cruciale momenten) slecht functionerende platform en de beruchte overstap naar custody, dat me inmiddels beide te veel geld heeft gekost. (vb Eind november/begin december klopten de koersen van de turbo's voor geen meter, waardoor telkens opdrachten niet werden uitgevoerd, hoewel die binnen de bandbreedtes vielen.)
 
Als ik $300 miljard had, ging ik niet een beetje suf door die autofabrieken huppelen, onder een bureau slapen en mijn eigen kapseltje scheren.

Ik zou gewoon een dagtaak hebben om elke dag er een paar miljoen doorheen te jagen. Mijn eigen piramides laten bouwen, Atlantis, dat soort dingen. Gewoon omdat het kan.

Daarom ben jij arri uit Friesland en niet Elon.;)
 
Nasdaq gaat die kant wel op nu de 15519 het niet lijkt te houden(200 MA and beyond, ik zit short, again). TSLA wordt hopelijk gevangen door de gap-up 910 en de productiecijfers uit China, deze week (hoorde ik...)
Elon zit gewoon nog niet aan zijn 10%, gisteren zijn er weer een hele zwik verhandeld.
Ik heb goed inkopen kunnen doen ;)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Klaas