Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
En @Hbrink ik hoop dat je mandje gevuld raakt op 900 (ik zou dan 901 doen) en dat zou voor nieuwjaar best kunnen. Zeker als Elon blijft dumpen.

Koopopdracht staat op 911... :cool: Zou mij verbazen als die vanochtend niet aangetikt werd... En dan weer nieuwe op ca 860 inschieten... Helaas raakt cash op dus steeds kleinere plukjes... Maar goed... Ben langzaam portefeuille weer aan het opbouwen, had vorig jaar deel omgezet in cash...

Ik hou nog steeds het koersdoel van 1200 eind januari in het oog....
 
Voor hen die nog niet bij Saxo Bank vertrokken zijn; dit kreeg ik vandaag toegestuurd:
Beste Paulus

U heeft op uw rekening één of meer aandelenopties in portefeuille die vandaag expireren. Voor alle long opties die bij expiratie intrinsieke waarde hebben (In The Money zijn) vindt automatisch een exercise plaats. Bij geschreven opties met intrinsieke waarde vindt er vrijwel altijd een assignment plaats. Om aan de financiële verplichting van deze automatische exercise of assignment te kunnen voldoen zal, twee uur voor expiratie, de margin oplopen naar 100% van de uitoefenprijs. U kunt uw expirerende posities monitoren in het Investor platform via: het poppetje -> optie-expiratierapport.

Indien u gedurende deze twee uur niet voldoende saldo op uw rekening heeft, worden alle op die dag expirerende opties gesloten. U kunt dit voorkomen door de expirerende opties zelf tijdig te sluiten op de beurs.

Voor persoonlijke rekeningen is het ook mogelijk om geld over te boeken naar uw Saxo Bank rekening via iDEAL. Doe dit wel tijdig want het overgeboekte geld dient daadwerkelijk op uw rekening te zijn bijgeschreven om het sluiten van de posities te voorkomen.

Indien u vragen heeft over dit bericht dan kunt u contact opnemen met uw Relatiemanager of met onze Klantenservice & Orderdesk via +31 20 22 55 900. Voor een overzicht van de contactgegevens kunt u onze website bezoeken: Hoe neem ik contact op met de klantenservice? – Saxo Bank NL Support (help. saxo)

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

Met vriendelijke groet,

Saxo Bank
 
  • Informative
Reactions: ebullio
Voor hen die nog niet bij Saxo Bank vertrokken zijn; dit kreeg ik vandaag toegestuurd:
December is beetje nostalgie maand...

De eerste post van dit topic, 2013, dus voor de split...

1639744040847.png
 
Voor hen die nog niet bij Saxo Bank vertrokken zijn; dit kreeg ik vandaag toegestuurd:
Die krijg ik wekelijks als de door mij geschreven covered calls diep OTM aflopen :mad:
Heb maar opgegeven feedback op die notifications te geven naar Saxo.

 
Last edited:
Neeee, veel te laat, de top is bereikt, stap uit voor het te laat is!

Ik gok op ongeveer 830 USD binnenkort, mogelijk zelfs dip onder de 800. Korte opleving als EM zijn sales achter de rug zijn en daling na earnings call door de verkoop die lager is dan verwacht en het uitstel van nieuwe modellen.

FYI: ik ken er echt helemaal niets van, pure gok.
Ik had je nog gewaarschuwd :rolleyes:
 
Voor hen die nog niet bij Saxo Bank vertrokken zijn; dit kreeg ik vandaag toegestuurd:
Saxo is inderdaad geen verbetering tov Binck. Wat zie je als een goed alternatief? De Giro was laatst ook al in het nieuws omdat de DNB zou hebben ingegrepen omdat ze hun ICT niet op orde zouden hebben.
 
Saxo is inderdaad geen verbetering tov Binck. Wat zie je als een goed alternatief? De Giro was laatst ook al in het nieuws omdat de DNB zou hebben ingegrepen omdat ze hun ICT niet op orde zouden hebben.
Ik hoor het graag, want ik heb geen idee. In ieder geval geen ING, die hebben het bij mij verkloot.
 
  • Informative
Reactions: Mars2020