You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dus grappig, want Ford heeft nog geen enkele van hun Lightning uitgeleverd, en de Rivian zit aan nog geen 500 uitgeleverde stuks. En zoals Frank opmerkt: Rivian is nog harder onderuit omdat de productie zo traag verloopt. Ze zitten in hun eigen delivery hell.Heb ik een paar posts hierboven al gegeven. Ik denk dat het vooral het algemeen inzakken van mede-aandelen is + onzekerheid van de earnings call binnen een paar dagen. In deze echokamer wordt er van uitgegaan dat het meest fantastische nieuws ooit komt. Anderen zijn bezorgd over het ontbreken van productie van iets anders dan 3 en Y. Ford en Rivian hebben Tesla bv al voorbijgestoken voor de Cybertruck, wat de grote moneymaker zou worden in de US. Iets neutralere toeschouwers zien in oa. de i4 een concurrent voor de Model 3, enzovoort.
Bijgekocht <grin>Wel een erg laag punt... Denken, denken... bijkopen?
TURBO LONG 650 opgegeven...
Wat jij niet begrijpt is dat erg goede Q4 ER's al uitgebreid in de koers zitten. En dat nu TSLA massaal in al die indexfondsen zit, TSLA gewoon meedoet met de brede daling van de markt.Ik begrijp dat niet iedereen dit weet, en ik begrijp dat sommigen dan eieren voor hun geld kiezen, maar de Q4 ER's zullen heel goed zijn omdat de Q4 P&D's al onderschat waren.
Nog even en de PE ratio is geprijsd alsof Tesla een klassieke autoconstructeur is.Wat jij niet begrijpt is dat erg goede Q4 ER's al uitgebreid in de koers zitten. En dat nu TSLA massaal in al die indexfondsen zit, TSLA gewoon meedoet met de brede daling van de markt.
Ik lees gewoon op yahoo: P/E VW 7, GM 7, Toyota 9, Daimler 5, TSLA 290.Nog even en de PE ratio is geprijsd alsof Tesla een klassieke autoconstructeur is.
Dat is zoals verwachten dat Apple in 2015 een gelijkaardige beurskoers moet hebben als Nokia, omdat ze beiden smartphones maken.
P/E is in dalende lijn. Op 31/12/2020 was de SP 705 en P/E 1102. Volgens die logica wordt Tesla dus enkel steviger.Ik lees gewoon op yahoo: P/E VW 7, GM 7, Toyota 9, Daimler 5, TSLA 290.
Dan mogen de verwachtingen uitkomen, toch?
De vergelijking met Nokia of Kodak, sorry: er is geen enkele klassieke autobouwer die niet bezig is met EV.
Niet vandaag, maar misschien morgen.Ik stof alvast graag mijn voorspelling van +/- 830 USD terug af.
Maar trok het anderhalf uur daarna weer inHij wist het al uren geleden....