Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
The Accountant zit meestal behoorlijk goed. Dus tussen 2.75 en 3.00 is wel zeker en daarmee boven street expectations. Ik ga voor de 2.80-2.85 reeks. Moet ik een getal noemen dan de 2.84 :)

NB deel verkoop opgegeven tegen 1046.

Vorige keer toen Tesla way over alle verwachtingen presteerde, knalde de koers omlaag <big grin>
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Klaas
Zo, nu is het all sell before the news.

1650464919358.png
 
En dan moet Elon nog gekke dingen gaan zeggen.... ;)

Nee hij gaat volgens mij wegblijven, gelukkig en over mijn geschreven calls 1185 22maart maak ik me niet druk. Morgen ga ik nieuwe voor 29 maart schrijven want ik verwacht nog wel een aanzienlijke stijging. Maar ja, de markt is knettergek momenteel. Wist niet dat Netflix zo erg op Tesla lijkt, dat het mag meedalen. Gaat Netflix dan morgen met Tesla omhoog?
 
Nee hij gaat volgens mij wegblijven, gelukkig en over mijn geschreven calls 1185 22maart maak ik me niet druk. Morgen ga ik nieuwe voor 29 maart schrijven want ik verwacht nog wel een aanzienlijke stijging. Maar ja, de markt is knettergek momenteel. Wist niet dat Netflix zo erg op Tesla lijkt, dat het mag meedalen. Gaat Netflix dan morgen met Tesla omhoog?
Maart?
 
Nee hij gaat volgens mij wegblijven, gelukkig en over mijn geschreven calls 1185 22maart maak ik me niet druk. Morgen ga ik nieuwe voor 29 maart schrijven want ik verwacht nog wel een aanzienlijke stijging. Maar ja, de markt is knettergek momenteel. Wist niet dat Netflix zo erg op Tesla lijkt, dat het mag meedalen. Gaat Netflix dan morgen met Tesla omhoog?
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy