Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Elon zal echt geen contract tekenen waarbij hij door de overige investeerders simpelweg met de rug tegen de muur kan worden gezet als ze even anders over iets denken.

En datzelfde geld voor die investors. Dat zijn ook geen kleine jongens... Ik ben benieuwd of daarover iets in de openbaarheid komt. En dan nog nieuwsgieriger naar het deel wat *niet* openbaar is :)
 
Dat was een mooie kans om een paar keer wat te verdienen met zowel puts als calls vandaag. Het nieuws van zojuist hing in de lucht en het aandeel @tsla wordt niet geraakt en gaat vanaf nu (rond de 980 zojuist) gewoon weer stijgen. Dus ik heb net op 980 weer puts verkocht en kijk of ik vanavond nog calls ga verkopen, maar vermoedelijk stijgt ie morgen nog wat door als het stof is neergedaald. Heb ik morgen ook nog wat te doen.
Het ziet er op dit moment helaas een stuk somberder uit
 
Slechte nieuws is dat ik qua portefeuille vandaag veel waarde ben verloren...

Goede nieuws is dat ik beide 'trip' limieten van kooporders heb geraakt en nu weer wat Tesla aandelen meer bezit :cool:

Vanaf nu even rustig blijven....

UPDATE zit er nog een ondergrens aan vandaag? 908 zag ik net.... Wow, echt niet verwacht....
 
Last edited:
Slechte nieuws is dat ik qua portefeuille vandaag veel waarde ben verloren...

Goede nieuws is dat ik beide 'trip' limieten van kooporders heb geraakt en nu weer wat Tesla aandelen meer bezit :cool:

Vanaf nu even rustig blijven....

UPDATE zit er nog een ondergrens aan vandaag? 908 zag ik net.... Wow, echt niet verwacht....
905 en nog steeds neerwaartse trend. Ik wacht rustig af.
 
Alle EV makers staan diep in het rood. Ford, Rivian, NIO, allemaal zo'n 6%. Tesla ruim 9% en dat klopt wel. Die heeft altijd grotere uitslagen naar boven en beneden...

Maar ook Amazon staat 4,5% in het rood...

Nasaq ruim 3% down...
 
1650987364820.png
 
  • Informative
Reactions: Enzo63
Misschien dat het dreigen met een derde wereldoorlog door Rusland er ook weinig goeds aan doet, of denk ik dan te simpel?
Aangezien de hele beurs in het rood gaat lijkt mij dit de meest waarschijnlijke oorzaak. Dat Tesla verder in het rood gaat dan andere aandelen is ook vrij gebruikelijk. Misschien dat het "hoe gaat ie die 21 miljard regelen" ook een rol maar hooguit gedeeltelijk volgens mij.
 
Het ziet er op dit moment helaas een stuk somberder uit
Ik was vanmiddag even met wat anders bezig en niet aan het opletten en had Inderdaad had nog geen calls verkocht (had ik dat bij opening maar gedaan ;-). Terug thuis zag ik net als jullie een enorme domper, kreeg zelfs een margin call op mijn puts, dus een deel ervan maar weer doorgerold naar achteren, lager. Enige call die ik nog heb kan ik natuurlijk met flinke winst sluiten maar helaas, dat was maar een kleintje. Maar even op de blaren zitten. En een beetje jammer dat ik mijn winst van gisteren (op de opties) meteen al in aandelen had omgezet. (in the grand scheme of things is dit voor mij en mijn familie niet zo erg, zelfs gunstig te noemen, zo lang het een tijdelijke dip is die, nu hij er toch is, nog een paar dagen zou mogen aanhouden)