Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
1651215923556.png
 
In onze tijdzone hé. Elon zat toen in principe nog op donderdagavond. We weten namelijk niet zeker waar hij echt zat, maar ik vermoed toch in de VS.
Nee, het was al diep in de nacht, voorbij 03:00, dus dit zou nog een laatste dip kunnen geven, die ik dan ook echt moet kopen, laatste centen bijeen schrapen, zelfs mijn laatste financiële niet belegde buffer offer ik daarvoor wel op. Maar ik denk dat Elon bedoelde dat het met de verkopen van gisteren klaar was . Die zijn nog niet ge-form4-ed..
 
Nee, het was al diep in de nacht, voorbij 03:00, dus dit zou nog een laatste dip kunnen geven, die ik dan ook echt moet kopen, laatste centen bijeen schrapen, zelfs mijn laatste financiële niet belegde buffer offer ik daarvoor wel op. Maar ik denk dat Elon bedoelde dat het met de verkopen van gisteren klaar was . Die zijn nog niet ge-form4-ed..
EA0DDAAE-2474-40FC-83C7-A6C4A27F661C.jpeg


Dus effectief gedaan met verkopen, zoals je vermoedde.
Zit ook klaar om nog wat bij te kopen als we nog rond de 850 gaan.
Edit:
7B5AB2F8-7A86-47C6-96E5-FCDEE7863022.jpeg
 
Last edited:
View attachment 798730

Dus effectief gedaan met verkopen, zoals je vermoedde.
Zit ook klaar om nog wat bij te kopen als we nog rond de 850 gaan.
Edit:
View attachment 798732
eh ¯\_(ツ)_/¯ ik zag op twitter zelf bij die tweet van elon een timestamp van 3:25 a.m. · 29 apr. 2022, vandaar. Maar hierboven 6:25 , dus dat tijdverschil? ik zal er wel nooit aan wennen. Dan is het dus klaar en komt er geen daling meer. Calls schrijven vandaag als het stof is neergedwarreld.
[Edit] eh vrij logisch als het tijdverschil minstens 6 uur is dat die tweet gisteren al is verstuurd. moest nog ff wakker worden 😱😱
 
Last edited:
Hier niemand problemen met het feit dat EM een belegging in het verlieslatende TWTR lucratiever vindt dan in TSLA?
Alsof EM investeert in TWTR vanwege een verwachting over het rendement daarvan.

Lijkt me voor de resultaten van TSLA net zo relevant als de vraag of EM in de lopende rechtszaak voor zijn ex-geliefde Amber Heard is of toch op de hand van Depp of geen van beiden.
 
Hopen dat EM snel gaat opstappen bij Tesla en zich fulltime met TWTR gaat bezighouden. Zou heel goed zijn voor het aandeel. Zijn onvoorspelbare wispelturige gedrag schrikt instituten af.
Die moet je toch even uitleggen. Die instituten zitten er al lang (verplicht) in via S&P500
Instituten zijn dezer dag zelfs niet meer vies van crypto …

Als je ziet; paypall, spaceX,Tesla en in wat mindere maten (voorlopig) Neuralink en the boring company

Ik zie eerder een man met een missie en een (soms) wat grote twitter toeter, eentje die blijkbaar, op de koop toe, waanzinnige beloften kan inlossen. (Zie bonus verhaal)

De koersschommeling komt eerder van het feit dat hij minder aandacht zou gaan geven aan Tesla.

Tesla zonder Musk? Dan kan ik beter in VW investeren 🤷🏻
 
Door oa dit soort ophitsing, ben het met je eens. De man heeft Twitter nog niet eens maar hij wordt al verantwoordelijk geacht voor hate crimes.View attachment 799049

Dit ging niet eens over Elon.