Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Een mogelijke verklaring zou kunnen zijn dat de market makers gisteren wat verrast waren door plotse koersstijgingen (of ze hebben er zelf voor gezorgd), zodat ze hier op de optiemarkt hun winsten konden halen. Vandaag daarentegen zorgen ze mogelijks voor een daling door aandelen massaal te dumpen en op die manier het andere type contracten op de optiemarkt met winst te sluiten. Nu, ik veronderstel dat @wooter hier ook wel een visie op heeft ;).
 
Tesla staat momenteel op -7% maar is eigenlijk op een vergelijkbaar niveau als het laagste niveau van gisteren, en nog altijd hoger dan maandag.

1651772481784.png


Call en put walls op 1000 en 800.

1651772513777.png


En vooral de puts op 900 en 850 zijn leuk. De lage koers veroorzaakt dat deze verkochte puts terug gekocht worden.

Daarentegen, nu nog een call of put verkopen op 1000 of 800 brengt "niks" meer op. $36 voor een 1000 call, $101 voor een 800 put.

Het zal ooit wel beteren, maar momenteel kan je vrij goedkoop extra aandelen kopen als je ze lang wil houden.
 
het doel van deze potentiële winst is al bepaald. Een zwembadrobot: omdat de teslabot nog niet voor de eerste jaren gaat zijn.
Ik zat gisteren tot 22:30 in een theatervoorstelling. Toen ik buiten kwam zag ik pas deTSLA move van de laatste uren. Maar ik was te laat om de winst voor de aankoop van de robot veilig te stellen. Vandaag lijkt het er niet meer in te zitten.
 
Ik zat gisteren tot 22:30 in een theatervoorstelling. Toen ik buiten kwam zag ik pas deTSLA move van de laatste uren. Maar ik was te laat om de winst voor de aankoop van de robot veilig te stellen. Vandaag lijkt het er niet meer in te zitten.
Je kan tegenwoordig niet eens meer rustig naar het Theater, hahaha.
Lijkt me ook logisch dat je dan niet met TSLA bezig bent.
Hoe volatiel de markt ook is.
Ik zag nog wel tijd om wat extra aandeeltjes te scoren op 861 dollar.
Maar dat zal wel weer te vroeg zijn net als vorige keer.
 

Nu is hij altijd wel wat negatief, maar luisteren naar zo vel mogelijk analisten kan alleen maar onze kennis vergroten...
Ik heb zo een gevoel dat je hand dicht boven de verkoop knop hangt.
Wie weet doe je het dan het beste als de koersen gaan halveren.
 
Dave Lee in deze video over de volatiliteit.
Dave geeft hier een mooie samenvatting van het geheel. Ik ben ''All in'' op TSLA, omdat ik het volste vertrouwen heb in Tesla.
Alleen de Elon wild card baart me af en toe zorgen.
TSLA kan best nog ver onderuit, maar ik hou mijn aandelen totdat ik er wat van nodig heb.
 

Nu is hij altijd wel wat negatief, maar luisteren naar zo vel mogelijk analisten kan alleen maar onze kennis vergroten...
De SPX staat gewoon hoger dan begin deze week.

Net alsof de analisten wel naar donderdag kijken, maar vergeten wat er woensdag gebeurde...

1651826631841.png


Hetzelfde voor QQQ (die laat ook al premarket zien dus de grafiek schuift een dag):
1651826740585.png


En TSLA (ook met premarket)
1651826762832.png