Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik neem aan dat alle 'grote jongens (en meisjes)' de beveiliging van zichzelf en hun familie wel op orde hebben. Gelukkig lezen we daar weinig ellende over.

Maar goed, wat gaat deze week brengen? Beurs Azië niet positief, AEX in de min....

Een nieuw low voor Tesla of houden we doers redelijk stabiel (plus of min 1%)?
 
1652095933805.png


Ik heb zeker ergens wat gemist...
 
Het ziet er helaas niet best collega-beleggers: Als we deze week (en vermoedelijk vandaag al) ergens onder 831 sluiten, dan sluit ik een nieuwe low voor 2022 niet meer uit en zouden we naar mijn mening (ruim!) onder 700 kunnen zakken, de komende weken. Ixic (Nasdaq) zou dan langzaamaan ook echt richting 10.000* gaan, wat een paar maand geleden nog niemand van me wilde geloven. De markt is gek, maar heeft altijd gelijk. Er zijn al vergelijkingen met 2007 maar ook met WOII getrokken. Toen ging het ook heeeeeeel hard, nadat de voormalige onverwachte bodem in een forse daling nogmaals in rap tempo doorbroken werd (Game of trades heeft daar al meerdere YT's aan gewijd). Biggest bull-trap of 2022 comes to an end! Voor hen die uitgestapt zijn denk ik: Waarschijnlijk zijn er zeer mooie koopmomenten aanstaande.
[edit] PS Ik heb alle geschreven long-term Puts teruggefloten ten koste van mijn portefeuille en uiteraard weer nieuwe calls geschreven.
* wellicht houdt 11.000 het nog wel, want dat is een heel stevige bodem
 
Last edited:
Ik word ook behoorlijk nerveus...

Alle turbo's onder de 800 verkocht nu ze nog iets waard zijn. Gezorgd dat kaspositie in de plus staat (deel aandelen helaas verkocht). Nu gewoon achterover zitten en wachten op Q3....

Wellicht dat ik bij een koers onder 700 weer wat turbo's bij koop, maar dat zien we dan wel weer...
 
Last edited:
Het ziet er helaas niet best collega-beleggers: Als we deze week (en vermoedelijk vandaag al) ergens onder 831 sluiten, dan sluit ik een nieuwe low voor 2022 niet meer uit en zouden we naar mijn mening (ruim!) onder 700 kunnen zakken, de komende weken. Ixic (Nasdaq) zou dan langzaamaan ook echt richting 10.000* gaan, wat een paar maand geleden nog niemand van me wilde geloven. De markt is gek, maar heeft altijd gelijk. Er zijn al vergelijkingen met 2007 maar ook met WOII getrokken. Toen ging het ook heeeeeeel hard, nadat de voormalige onverwachte bodem in een forse daling nogmaals in rap tempo doorbroken werd (Game of trades heeft daar al meerdere YT's aan gewijd). Biggest bull-trap of 2022 comes to an end! Voor hen die uitgestapt zijn denk ik: Waarschijnlijk zijn er zeer mooie koopmomenten aanstaande.
[edit] PS Ik heb alle geschreven long-term Puts teruggefloten ten koste van mijn portefeuille en uiteraard weer nieuwe calls geschreven.
* wellicht houdt 11.000 het nog wel, want dat is een heel stevige bodem
In dit tempo zitten we woensdag al onder de 700😳
 
Nou, donderdag ging het even hard en dubbel zo lang maar toen was niemand aan het panikeren.

26 april was zelfs gekker, hoor ik ook niemand meer iets over zeggen.

En we staan nog altijd hoger dan eind februari :p
Psychologisch (dus niet rationeel) is het naderen van de 800 wel een dingetje... Mijn probleem is dat ik het niet begrijp. Verhaal van NASDAQ trends is leuk en aardig, maar ik zie geen echte reden waarom wij in één week boven de 950 staan en nu op de rand van 800....