Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn wel een paar zwartkijkers zeg.... gaat het een keer omlaag meteen handdoek in de ring.
ik heb ook weer flink bijgekocht, want omhoog gaan we toch, al is het niet dit jaar dan volgend jaar wel...
En nee, niet voor 3ton, slechts 16 aandeeltjes maar alle kleine beetjes helpen ook
Hou op joh, neem het allemaal niet zo serieus. Dit jaar alleen al 150 stuks bijgekocht. Noem ik toch niet echt zwart kijken 😉.
 
Zijn wel een paar zwartkijkers zeg.... gaat het een keer omlaag meteen handdoek in de ring.
ik heb ook weer flink bijgekocht, want omhoog gaan we toch, al is het niet dit jaar dan volgend jaar wel...
En nee, niet voor 3ton, slechts 16 aandeeltjes maar alle kleine beetjes helpen ook
Mijn koop momenten zijn “maar” 2 of 4 aandelen per keer. Goed al met al groeit het toch lekker. Kijk met verwondering als het om 100-tallen gaat.
 
  • Like
Reactions: Jelger
6690CD7E-8980-4AEB-B2A0-BC6E06E53B97.jpeg
 
Goedemorgen, inversteerders mijn naam is Johan sinds 11 Maart 2020 $TSLA bag holder van zo'n destijds 80 aandelen. Nu op dit moment 1555 aandelen gak van €75.42. Kijk regelmatig op dit forum en nu toch maar een account aangemaakt. Ben ook actief op Reddit(r/Teslainvestorsclub dus niet denken wallstreetsbets),Twitter,Discord. Heb ook 2 Leaps gebaghold terwijl ze 300% up waren(ik ben niet zo goed in de derivaten handel).
 
@Maurice1 Die heeft een deukje gekregen sinds de koers ondanks alle positiviteit gehalveerd is :) Ik heb nog steeds al mijn aandelen, maar heb wel wat klappen opgelopen op turbo's. Misschien moet ik daar maar eens mee stoppen....

En per saldo in 2022 toch weer aardig wat bijgekocht....
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Ik ben in 2020 destijds voor %62,5 in Tesla gegaan en dan is zo gegroeid tot nu toe 98% mijn enigste fout is dat ik destijds niet all in ben gegaan. 31 jaar oud iedereen heeft zijn eigen risico factor. Ik begrijp dat sommige mensen die ouder zijn een lager risico willen hebben dan mij.
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Uiteraard alle vertrouwen in de groei van Tesla, maar soms wel voorbehoud bij onrealistische voorspellingen.
Deal met Twitter is rond, dus volgens velen is de overhang weg en gaat Tesla terug naar 300 of zelfs nog beter, ATH's.
Elon wordt CEO van Twitter, wat voor velen terug een argument is om voorbehoud te hebben: er wordt namelijk al gewezen op de afleiding die dit kan teweegbrengen. Oké, voor mij is dit geen argument, gezien hij nog andere bedrijven leidt en Tesla ook zonder hem in goede handen is.

Het is ook onrealistisch om te denken dat Tesla als enige de omgekeerde beweging zal maken (kijk naar Meta, Google, Amazon,...).
In dit klimaat ben ik al lang tevreden dat we gestabiliseerd zijn rond 200 (wat mij toch echt wel de bodem lijkt) en nu gestaag omhoog gaan (op zich zeker niet slecht, want zo kan er sporadisch bijgekocht worden aan toch wel lage prijzen). Wanneer Q4 echt alle records breekt (kijk naar het aantal schepen dat van Shanghai naar Europa trekt, verkoop van Model Y in september als meest verkochte wagen in Europa,...) kan er wel eens een bom ontploffen, maar ook dat zal weer afhankelijk zijn van wat er de maanden voordien nog met het aandeel zal gebeuren.
 
  • Like
Reactions: Klaas and Hbrink
all in on tesla sinds mei 2013. toen 440 stuks gekocht aan 83.3$ pre-pre split
Gedurende enkele jaren verkocht en gekocht hetgeen meer stress opleverde dan niks doen.
hierdoor staat de gemiddelde aankoop nu op 80$ (post split)

Nu doe ik niks. Geen opties, geen aankopen of verkopen, ik kijk er gewoon naar.
Ik werk nog 3 dagen per week en ga binnen 338 dagen met pensioen.
Nog nooit zo weinig stress gehad dan nu;)
 
Goedemorgen, inversteerders mijn naam is Johan sinds 11 Maart 2020 $TSLA bag holder van zo'n destijds 80 aandelen. Nu op dit moment 1555 aandelen gak van €75.42. Kijk regelmatig op dit forum en nu toch maar een account aangemaakt. Ben ook actief op Reddit(r/Teslainvestorsclub dus niet denken wallstreetsbets),Twitter,Discord. Heb ook 2 Leaps gebaghold terwijl ze 300% up waren(ik ben niet zo goed in de derivaten handel).
Kijk, dat noem ik rendement. Daar zit ik met mijn 4067 stuks met een gak van 290euro
 
@Maurice1 Die heeft een deukje gekregen sinds de koers ondanks alle positiviteit gehalveerd is :) Ik heb nog steeds al mijn aandelen, maar heb wel wat klappen opgelopen op turbo's. Misschien moet ik daar maar eens mee stoppen....

En per saldo in 2022 toch weer aardig wat bijgekocht....
Klappen krijgen doen we allemaal. Opstaan en doorgaan.
Zo had ik een Tesla voor 800 dollar verkocht toen gekocht voor circa 100 dollar. Daarna steeg het naar 3000 dollar (voor de eerste splitsing).. Het is winst, maar....auw....heel veel auw.
 
Sinds 2018 aandelen in bezit. Toen een kleine 3000 euro geïnvesteerd. Heb er nu denk ik 140 in bezit. Twijfelde destijds om de 45k die ik gespaard had voor mijn model 3 te investeren in aandelen. Ben toen voor de model 3 gegaan 😅. Af en toe koop ik bij maar dat zijn zeer bescheiden aantallen soms zelfs maar fractioneel.