Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
  • Like
Reactions: Nick-m
Ik vraag me regelmatig af wat de beweegredenen van die, ongetwijfeld succesvolle en dus druk bezigzijnde, mensen zijn om elke dag opnieuw heel wat tijd te steken in het omhoog praten van TSLA: berekeningen, presentaties, videofilmpjes.
  1. Als het aandeel echt stijgt omdat mensen de aandelen kopen, gaat hun eigen portfolio ook omhoog
  2. Al die views genereren ook inkomsten.
Net zoals een Youtuber die blijft beweren dat Tesla failliet gaat het doet voor geld.
 
Voor vandaag duidelijke call walls op 235 en 230.

1666954702802.png
 
Kijk, dat noem ik rendement. Daar zit ik met mijn 4067 stuks met een gak van 290euro
Jij krijgt ook een mooi lekker rendement in de toekomst. Ik heb het afgelopen jaar nog voor zo'n €40k bij gekocht. Naar mijn mening is het nu ver ondergewaardeerd. Deze weken hebben instutie's voor zo'n ~91miljoen aandelen bij gekocht wat zo goed is voor $18 miljard aan waarde voor een gak van $200 per stuk. Ik weet nie of dat hier al bekend was. Was gister op Twitter gepost. Ik zal voor de zekerheid de bron erbij doen mischien een repost?
 
  • Like
  • Love
Reactions: Maurice1 and Klaas
Jij krijgt ook een mooi lekker rendement in de toekomst. Ik heb het afgelopen jaar nog voor zo'n €40k bij gekocht. Naar mijn mening is het nu ver ondergewaardeerd. Deze weken hebben instutie's voor zo'n ~91miljoen aandelen bij gekocht wat zo goed is voor $18 miljard aan waarde voor een gak van $200 per stuk. Ik weet nie of dat hier al bekend was. Was gister op Twitter gepost. Ik zal voor de zekerheid de bron erbij doen mischien een repost?
Na deze tweet toch maar weer bijgekocht op €225,-. Altijd nog onder me gemiddelde €260,- . Dus die zakt weer een stukje.
Denk ook niet meer verder te zakken nu de twitter overhang weg is.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Ik denk dat eerdaags de oktoberproductie van china wel weer nodig is om alsnog de koers op peil te houden. Het lijkt wel alsof Elon toch nog wat geld moet overmaken, maar dat lijkt me onmogelijk. Daling bij hoge volumes.... Puzzles me.
En waar blijft Moody's met die upgrade? Dit is echt zo'n "schiet mij maar lek"-dag. Naast dat het de laatste handelsdag van oktober is kan ik echt niks fundamenteels voor deze daling bedenken.
 
Ik denk dat eerdaags de oktoberproductie van china wel weer nodig is om alsnog de koers op peil te houden. Het lijkt wel alsof Elon toch nog wat geld moet overmaken, maar dat lijkt me onmogelijk. Daling bij hoge volumes.... Puzzles me.
En waar blijft Moody's met die upgrade? Dit is echt zo'n "schiet mij maar lek"-dag. Naast dat het de laatste handelsdag van oktober is kan ik echt niks fundamenteels voor deze daling bedenken.
Is de beurs maandag dan gesloten?
 
  • Funny
Reactions: SpeedyEddy
Niet geheel in de juiste thread. Maar sinds Elon eigenaar is van Twitter schiet de crypto Dogecoin flink omhoog. Dit zal denk ik ook ten goede komen voor Tesla beurs.
Niet alleen Doge, ook Shiba Inu. Wel slechts 20% t.o.v. 60% van Doge. Vooral met Dogecoin wordt de hoop gevestigd dat dit het betaalmiddel wordt bij Twitter.
Overigens kan je met Doge al o.a. de Cyberwhistle kopen :)

 
  • Funny
Reactions: Nick-m