Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Als u in december 2022 nog een nieuwe Model S geleverd krijgt, ontvangt u voor 10.000 kilometer aan gratis Supercharging.

Tesla begonnen aan een charme offensief?
Revenue recognition voor dit jaar dichttikken. Alle mensen die hun geplande levering willen uitstellen tot januari 2023 ("want beter voor de particuliere verkoop over X jaar") verleiden om toch voor 2022 aflevering te kiezen.
 
Bottom line: Wednesday was a manipulated day designed to keep TSLA under control, under 140, and to close at least a few pennies in the red. It worked on Wednesday, but with every dollar dip, TSLA becomes less attractive to sell and more attractive to buy. Tick, tick, tick.

Nog even de portemonnee opmaken zo eind van het jaar. tick tick tot eind jaar en tick tick tot tesla stonks 📈
 
Is dit vanwege demand problemen, of om de auto's met hardware 3 de deur uit te krijgen en begint het nieuwe jaar met hardware 4?
wat gaat dit met TSLA doen?
Negatief ivm demand of positief ivm hardware 4

 
  • Like
Reactions: Maurice1
Wordt een interessante dag vandaag lijkt me. Met alle FUD de laatste weken wordt deze korting geïnterpreteerd als demand problemen? Vandaag weer een FSD bericht op het NOS journaal zonder enkele context. Ben vorige week uitgestapt op 161 met het idee om rond de 130 weer in te stappen. Maar vraag me af of dat de bodem wordt…
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Dit betreft een korting van Tesla zelf.
Wanneer Tesla zou wachten tot het nieuwe jaar zouden ze dus 7.500 dollar extra winst hebben per voertuig.
Nu doen ze wel heel veel moeite om verkoopaantallen van 2022 beter te krijgen
Ik las dat er een refresh/new model van de M3 komt volgend jaar, vandaar dat ze van de voorraad modellen af willen.
 
Ik las dat er een refresh/new model van de M3 komt volgend jaar, vandaar dat ze van de voorraad modellen af willen.
Dat denk ik ook en dat lukt slecht nu dat nieuws is uitgelekt. Overigens zijn er meer redenen om uit te stellen. Bij mij is dat ook vanwege de lage koers aan de orde. Ik mik (met uitstel van levering) op eind maart maar dan moet t aandeel wel heel rap omhoog. En anders misschien over een jaar of 3 pas.