Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
ik heb nog te weinig bloed gezien.
Gaat er niet komen. De publieke opinie wordt zodanig bespeeld, dat de vraag naar de klassieke merken het aanbod volgt. Zowel voor ICE als EV.
En mocht de regelgeving classic auto in het gedrang brengen, dan worden de deadlines achteruitgeschoven wegens niet haalbaar. Achteruit schuiven komt er sowieso. Het eerste lobbywerk in de pers is nu al hier en daar zichtbaar.
Gisteren weer aan de kersttafel weer een vraag mogen beantwoorden over grondstoffenschaarste. Eerder deze week hier weer een vraag over range anxiety.
Veel mensen volgen het niet zo nauw op en lezen enkel clickbytes of erger nog, hebben een mening en geloven enkel wat daarin past.
 
Gaat er niet komen. De publieke opinie wordt zodanig bespeeld, dat de vraag naar de klassieke merken het aanbod volgt. Zowel voor ICE als EV.
En mocht de regelgeving classic auto in het gedrang brengen, dan worden de deadlines achteruitgeschoven wegens niet haalbaar. Achteruit schuiven komt er sowieso. Het eerste lobbywerk in de pers is nu al hier en daar zichtbaar.
Gisteren weer aan de kersttafel weer een vraag mogen beantwoorden over grondstoffenschaarste. Eerder deze week hier weer een vraag over range anxiety.
Veel mensen volgen het niet zo nauw op en lezen enkel clickbytes of erger nog, hebben een mening en geloven enkel wat daarin past.

Ik volg je helemaal, early adopters zijn al helemaal over maar de gap naar de normale rijder is enorm. Dat ervaar ik zelf ook iedere dag opnieuw.
Zag net weer voor de 80'ste keer die stomme nissan cashcow reclame met die belachelijke phev waar ze nu pas mee komen.
Hoeveel cookies hebben ze potverdikke van me nodig om eens fatsoenlijke reclame voorgeschoteld te krijgen.

Maar met mijn opmerking over nog te weinig bloed gezien, doel ik eigenlijk op het bredere marktspectrum. het vacuum waarin alles 50% onderuit is YoY.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Phil V
Twee weken! geleden uitgestapt op 162. Het idee was om op 130 weer in te stappen. Maar het blijft maar omlaag gaan. Zijn er nog bodems @SpeedyEddy? Het voelt toch een beetje als een tweede kans om in te stappen. Lange termijn fundamentals zijn prima. Ik denk dat we hier een tijdje geduld moeten gaan hebben. Volgend jaar diepe recessie? Tesla staat er prima voor om daar sterk uit te komen.
 
Tesla heeft momenteel het tij een beetje tegen. Een CEO die niet zulke verstandige dingen doet en zegt, China waar zorgen over zijn.

Tesla is niet alleen Musk en China is weliswaar een belangrijke markt maar de huidige koersval vind ik overdreven gezien de fundamentals.