TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Belgium

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Zorba, Apr 16, 2012.

1. Zorba

Zorba Member

Benieuwd naar het aantal Belgen op dit forum. Welke voorbereidingen treffen jullie in afwachting van de Model S?

2. StevenBelgium

StevenBelgium Member

Buiten constant aan de S denken als ik in mijn huidige wagen stap, nog niet veel ...

3. Zorba

Zorba Member

Het wachten is inderdaad frustrerend! Zeker aangezien ze in de VS hun exemplaar al mogen samenstellen.

Benieuwd wanneer de Model S in Eindhoven gaat staan!

4. widodh

widodh Model S R231 EU

Ik ben benieuwd of jullie thuis ook voorbereidingen voor 3-fase laden maken? Zo ja, hoe is dit in België geregeld qua vastrecht? Betaal je daar jaarlijks ook meer voor 3x40A ipv 3x25A?

Of hoe is dit überhaupt geregeld in België?

5. Zorba

Zorba Member

Er moet inderdaad meer betaald worden voor meer dan 3x25A. Bij onze leverancier (Imewo) is het €22,90 (incl BTW) per kVA boven 10 kVA. Of dat jaarlijks of eenmalig is weet ik niet juist.

6. bagu

bagu Member

Heb mij garage voorzien van een 3 fase 32A aansluiting, met de panelen op het dak hopelijk zo gratis tanken.
    Verder idd, buiten moedeloos surfen naar mogelijk nieuwe informatie, nog niet veel gedaan

Ben wel naar october 1 event geweest, maar bon, dat is nu al even geleden.... Nog slechts 10 maand wachten...

7. Suntronics

Suntronics P267 VIN17995

Zullen we kunnen driefasig laden ? of wordt het mono 22kw ?

8. jcstp

jcstp Active Member

9. karlvhilst

karlvhilst RN 098747

Mijn reservatie nummer is # 447..... Hoeveel Belgen en Vlamingen???

Aftellen voor 22 juni en aftellen.. voor de leveringen naar Europa & België.....
    Geduld is een mooie zaak... het wachten op de exclusieve Tesla S zal dan wel de moeite waard zijn... maar ... het is toch nog ... lang wachten... :wink:

10. Adm

Adm Active Member

11. karlvhilst

karlvhilst RN 098747

Hoe kan ik mij (Mechelen) toevoegen?

12. Zorba

Zorba Member

Bovenaan 'Markers' - 'Add marker'.

13. karlvhilst

karlvhilst RN 098747

Hoe kan ik mij als reserveringhouder op de kaart plaatsen (Mechelen)?

14. karlvhilst

karlvhilst RN 098747

Done - Mij en Mechelen én 447 toegevoegd... Sorry ben met deze blog nog niet goed mee! Had "Bovenaan 'Markers' - 'Add marker'" als antwoord nog niet gevonden.

15. Xfrank

Xfrank Active Member

ik zit reeds een jaar de evolutie van de model S te volgen, maar heb nog niet besteld. ik had toch graag de juiste prijzen voor Europa gekend en twijfel een beetje aan het interieur.
    momenteel rijd ik met een jaguar XF en doe maar 10000km per jaar. Ik betaal dit veel voor deze km's (VAA)
    heeft iedereen zijn order rechtstreeks via de site van Tesla gedaan of zit kroymans uit Eindhoven daar voor iets tussen?

ik besef wel, wanneer ik wacht tot de eerste rondrijden in Europa, dat de wachttijden wel eens zouden kunnen oplopen.
    langs de andere kant; mijn huidige wagen had ik ook gekocht voordat hij in de toonzaal te zien was en had dus een van de eerste modellen met redelijk wat kinderziektes er in:crying:

16. widodh

widodh Model S R231 EU

Laat ik vanuit Nederland mijn advies geven ;)

Ik heb recentelijk nog in de Model S gezeten in Californië en ik twijfel niet meer aan het interieur, dat is wat mij betreft prima in orde!

Is het het beste wat ik ooit gezien heb? Nee, maar het is prima in orde, het is geen goedkoop spul wat er niet uit ziet, in tegendeel juist.

Ik heb mijn order in begin 2010 gedaan, maar je kan nu denk ik het beste eventjes bellen met Kroymans in Eindhoven en met hem het papierwerk regelen. Ik moest destijds het geld richting ING in Duitsland over maken, ik weet niet hoe dat nu (nog) gaat.

17. Suntronics

Suntronics P267 VIN17995

bij mij ging het via UK

18. Zorba

Zorba Member

Begin 2011 was het nog altijd ING DE :) Tot nu toe heb ik enkel contact gehad met personen uit Engeland.

19. Tyger

Tyger New Member

Hallo, volg de S al 2j.
    Weet niet of ik hem ga kopen, twijfel al langer en gisteren tijdens de live launch werd er dit gezegd:
    Bron: http://www.groen7.nl/uitlevering-tesla-model-s-nu-dan-echt-begonnen/
    Dit leek me wel leuk.

Share This Page