Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bescherming tegen schoppende kinderen

This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand een goede oplossing tegen schoppende kinderen? Je wil niet weten hoe de achterkant van de stoelen van mijn vorige auto er uit zien. Ja ik heb de achteruitkijkende stoeltjes op de derde rij, maar ja, soms zitten ze toch gewoon achterin.

Ik ken het maar weet helaas geen oplossing zonder in conflict te komen met de kinderbescherming. Maar ik houd me aanbevolen voor suggesties.
 
Weet iemand een goede oplossing tegen schoppende kinderen? Je wil niet weten hoe de achterkant van de stoelen van mijn vorige auto er uit zien. Ja ik heb de achteruitkijkende stoeltjes op de derde rij, maar ja, soms zitten ze toch gewoon achterin.
wapenstok.jpg
ritalin.jpg
dwangbuis.jpg
 
Smartcleaner van smartwax gebruiken; poetst alles weg .. maar vermijden is natuurlijk beter dan oplossen. Is wrappen geen oplossing ? Of behandelen met een silica ? Ik zit ook met dit probleem, hoewel de dochter mooi oplet is een ongelukje snel gebeurd, maar dat hoort bij kindjes. Een deuk in de carroserie rijden is dan toch niet iets erger ;)
 
In de jaren 70 / 80 waren schapenvachtjes erg in....
Wellicht een idee om deze omgekeerd (dus vacht naar achteren) op de stoelen te bevestigen?:wink:
Ze gaan er pas af als plechtig beloofd wordt niet meer tegen de schoelen te schoppen....:biggrin:

schaap.jpg