TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Bestaande camera's als dashcam?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by BjörnTM, May 19, 2016.

1. BjörnTM

BjörnTM Member

Er zitten natuurlijk al twee camera's op de auto. Een achteruitrijcam, maar ook een camera voor autopilot. Zou het niet top zijn als deze ook als dashcam zouden fungeren? Zou niet al te ingewikkeld moeten zijn voor de developers van Tesla zou ik zeggen. Is er ergens een mogelijkheid om feature requests in te dienen? ;)

2. robertvg

robertvg Active Member

Is al vaak besproken. De beelden van de frontcamera gaan meteen het MobilEye system in, die komen niet eens naar buiten en zijn op geen enkele andere manier te gebruiken. De beelden van de achteruitrijcamera zou je eventueel iets mee kunnen doen, die gaan nu rechtstreeks naar het 17"scherm.

• Like x 1
  3. Herbie65

Herbie65 Member

Als er iemand is die het systeem kan "jailbraken" dan kunnen er wellicht apps geïnstalleerd worden zoals een dashcam app.
    Maar de systemen staan uit als de auto geparkeerd staat. en veel mensen willen dan ook de daslcam draaiend hebben.

4. BjörnTM

BjörnTM Member

Ik weet niet of ik nou persé een jailbreak zou willen toepassen op mijn auto :)

Het zou leuk zijn als Tesla hier in de update iets mee zou doen.

Share This Page