Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beste geïsoleerde MS ever of...?

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds V10 kom ik er achter dat mijn MS nauwelijks afkoelt. De auto staat op onze oprit in de buitenlucht, niet ingeplugd. Zie hier een foto van gisteravond 22:25:
IMG_3927.PNG


en na een koude nacht waarin het buiten rond de 8 graden Celsius werd vond ik de auto vanochtend zo terug:

IMG_3928.PNG


Hoe kan de auto nu slechts 1 graad in een koude nacht afkoelen, en waar zijn die 4% gebleven in een nacht?

Het enige dat ik mij kan voorstellen is dat Sentry Mode heel actief is geweest en dat de accu daardoor langer actief is gebleven? Lijkt mij sterk overigens. Maar een verklaring heb ik niet, sinds V10 koelt de auto nauwelijks af en laat een pittige vampire drain zien.

Thoughts, anyone?
 
Sinds V10 kom ik er achter dat mijn MS nauwelijks afkoelt. De auto staat op onze oprit in de buitenlucht, niet ingeplugd. Zie hier een foto van gisteravond 22:25:
View attachment 463369

en na een koude nacht waarin het buiten rond de 8 graden Celsius werd vond ik de auto vanochtend zo terug:

View attachment 463370

Hoe kan de auto nu slechts 1 graad in een koude nacht afkoelen, en waar zijn die 4% gebleven in een nacht?

Het enige dat ik mij kan voorstellen is dat Sentry Mode heel actief is geweest en dat de accu daardoor langer actief is gebleven? Lijkt mij sterk overigens. Maar een verklaring heb ik niet, sinds V10 koelt de auto nauwelijks af en laat een pittige vampire drain zien.

Thoughts, anyone?
Vanochtend stond in de App dat het 17 graden was in de auto. Toen ik de verwarming via de App op 21 ingeschakelde, sprong de temperatuur naar 13 graden. Blijkbaar wordt het in eerste instantie foutief aangegeven.
 
  • Informative
Reactions: zkpq
In de app wordt de temperatuur “van de laatste keer” getoond. Als je uren na je laatste rit de app opent klopt het dus niet. Je kunt “verversen” door even de climate control aan/uit te zetten (in de app).
Volgens mij gewoon een bug in de app.
 
  • Informative
Reactions: zkpq