TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Bestelling nieuwe S 100D en gratis superchargen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Daandeluxe, Jun 26, 2018.

1. Daandeluxe

Daandeluxe Member

De lease van mijn huidige S 85D zit er komende december op dus ik ben nu met de leasemaatschappij aan het uitvogelen hoe ik vóór 15-07 een nieuwe S 100D kan bestellen en bij levering mijn huidige in kan leveren.....

Dat loopt wel los denk ik, in het uiterste geval probeer ik de nieuwe zo laat mogelijk te laten leveren.

Waar ik tot nu toe alleen geen duidelijkheid over heb is of ik mijn huidige referral kan gebruiken om bij een nieuwe gratis te superchargen ;-)
    Of is dat überhaupt niet mogelijk en moet ik een referral van iemand anders gebruiken?

Voor de geïnteresseerden: het wordt een rode met wit interieur, 21 inch, zonnedak, premium upgrade , EAP en FSD (zeker gezien de aankondiging van Elon mbt v9 en FSD).

• Like x 2
  2. Guru3D

Guru3D Member

Ik denk niet dat je je eigen referral op jouw account kunt gebruiken. Maar mocht je een referral nodig hebben. Drop me a note.

3. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Ja hoor -kan prima. (lig vorig jaar maart nog wel)

4. T.blomer

T.blomer Member

Eigen referral kan gewoon. Heb ik ook gedaan. Maart besteld twee weken geleden opgehaald.

5. Daandeluxe

Daandeluxe Member

Top, dank heren!!!
    Ik probeer wel mijn eigen referral

6. Top

Top Member

Tip, let wel even op bestellen voor 1 juli als je internet gratis wilt houden. Weet trouwens niet of die beperking ook meteen voor NL geldt. Denk het wel.

Heb zelf net aanvraag gedaan voor nieuwe model S via leasemaatschappij ook met mijn eigen referral. Dat kon volgens de leasemaatschappij prima!

• Informative x 1
  7. Bob4

Bob4 Member

Ik heb net een soort FAQ geschreven over hoe het werkt om een nieuwe of inventory Tesla te bestellen. Meer voor beginners en natuurlijk wel mijn referral daar gepromoot.
    Tesla bestel proces
    Voor 15-7 bestellen is inderdaad goed (beter nog voor 1-7) maar voor de zekerheid ook definitief maken (7 dagen wachttijd anders).

• Informative x 2
  8. TT3sla

TT3sla Member

Even een vraagje - ik krijg ook een Tesla in de lease - hoe kom ik aan mijn referral code en kan ik die aan mijn persoonlijke account koppelen ?

9. Daandeluxe

Daandeluxe Member

Als je al een Tesla hebt staat je referral in je account...
    Die kan je dan gebruiken om een nieuwe te bestellen en aan je Leasemaatschappij opgeven.

10. TT3sla

TT3sla Member

Dit wordt mijn eerste Tesla

11. Limbo2121

Limbo2121 Active Member

#11 Limbo2121, Aug 30, 2018
    Last edited: Aug 30, 2018
    Je krijgt een referralcode pas na bestelling. Dan moet je dus een code van iemand anders gebruiken. Moest ik ook doen.
    Ps @Cohiba heb jij je kado al ontvangen?

12. Daniel 74

Daniel 74 Active Member

Je kunt de referralcode gebruiken die onderaan dit bericht is genoemd. Het betreft de referral actie voor JustDiggIt: de cadeau's die op deze (en de vorige) codes worden verkregen, komen geheel ten goede aan het goede doel, JustDiggit. Op deze wijze hebben wij bijvoorbeeld al twee powerwalls verkregen met een veilingopbrengst van € 14.000,- voor JustDiggit!

• Like x 2
    • Love x 1
  13. MaH

MaH Member

Is er iemand die met zekerheid kan zeggen of het gratis superchargen nou bij de auto of bij de (eerste) eigenaar hoort?
    De Tesla site is niet duidelijk en ik kan het hier niet meer terug vinden.

14. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Op de Tesla website onder het referral programma staat het volgende:

"Gratis onbeperkt Supercharging geldt alleen voor de oorspronkelijke eigenaar van het voertuig en alleen zolang deze het voertuig bezit."

Tesla (halverwege 1e alinea, onder "voorwaarden")

• Informative x 1
  15. MaH

MaH Member

Ah, de kleine lettertjes.. Dank je wel.
    Dat was oorspronkelijk niet zo toch? Er worden tweedehands auto's met superchargen aangeboden.
    Ben benieuwd wat er gebeurt als je een auto van je eigen holding naar privé haalt.. Iemand daar ervaring mee?

16. Daniel 74

Daniel 74 Active Member

Zolang je gebruik blijft maken van hetzelfde account is er denk ik niets aan de hand.

17. TT3sla

TT3sla Member

1 code per bestelling?

18. robertvg

robertvg Extremely Well-Known Member

Maximaal 1 ja. Je kan maar 1 x iets gratis krijgen :)

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC