Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bestelling nieuwe S 100D en gratis superchargen

This site may earn commission on affiliate links.
De lease van mijn huidige S 85D zit er komende december op dus ik ben nu met de leasemaatschappij aan het uitvogelen hoe ik vóór 15-07 een nieuwe S 100D kan bestellen en bij levering mijn huidige in kan leveren.....

Dat loopt wel los denk ik, in het uiterste geval probeer ik de nieuwe zo laat mogelijk te laten leveren.

Waar ik tot nu toe alleen geen duidelijkheid over heb is of ik mijn huidige referral kan gebruiken om bij een nieuwe gratis te superchargen ;-)
Of is dat überhaupt niet mogelijk en moet ik een referral van iemand anders gebruiken?

Voor de geïnteresseerden: het wordt een rode met wit interieur, 21 inch, zonnedak, premium upgrade , EAP en FSD (zeker gezien de aankondiging van Elon mbt v9 en FSD).
 
Tip, let wel even op bestellen voor 1 juli als je internet gratis wilt houden. Weet trouwens niet of die beperking ook meteen voor NL geldt. Denk het wel.

Heb zelf net aanvraag gedaan voor nieuwe model S via leasemaatschappij ook met mijn eigen referral. Dat kon volgens de leasemaatschappij prima!
 
  • Informative
Reactions: Steven
De lease van mijn huidige S 85D zit er komende december op dus ik ben nu met de leasemaatschappij aan het uitvogelen hoe ik vóór 15-07 een nieuwe S 100D kan bestellen en bij levering mijn huidige in kan leveren.....

Dat loopt wel los denk ik, in het uiterste geval probeer ik de nieuwe zo laat mogelijk te laten leveren.

Waar ik tot nu toe alleen geen duidelijkheid over heb is of ik mijn huidige referral kan gebruiken om bij een nieuwe gratis te superchargen ;-)
Of is dat überhaupt niet mogelijk en moet ik een referral van iemand anders gebruiken?

Voor de geïnteresseerden: het wordt een rode met wit interieur, 21 inch, zonnedak, premium upgrade , EAP en FSD (zeker gezien de aankondiging van Elon mbt v9 en FSD).

Even een vraagje - ik krijg ook een Tesla in de lease - hoe kom ik aan mijn referral code en kan ik die aan mijn persoonlijke account koppelen ?
 
Dit wordt mijn eerste Tesla
Je kunt de referralcode gebruiken die onderaan dit bericht is genoemd. Het betreft de referral actie voor JustDiggIt: de cadeau's die op deze (en de vorige) codes worden verkregen, komen geheel ten goede aan het goede doel, JustDiggit. Op deze wijze hebben wij bijvoorbeeld al twee powerwalls verkregen met een veilingopbrengst van € 14.000,- voor JustDiggit!
 
Is er iemand die met zekerheid kan zeggen of het gratis superchargen nou bij de auto of bij de (eerste) eigenaar hoort?
De Tesla site is niet duidelijk en ik kan het hier niet meer terug vinden.

Op de Tesla website onder het referral programma staat het volgende:

"Gratis onbeperkt Supercharging geldt alleen voor de oorspronkelijke eigenaar van het voertuig en alleen zolang deze het voertuig bezit."

Tesla (halverwege 1e alinea, onder "voorwaarden")
 
  • Informative
Reactions: MaH
Op de Tesla website onder het referral programma staat het volgende:

"Gratis onbeperkt Supercharging geldt alleen voor de oorspronkelijke eigenaar van het voertuig en alleen zolang deze het voertuig bezit."

Tesla (halverwege 1e alinea, onder "voorwaarden")
Ah, de kleine lettertjes.. Dank je wel.
Dat was oorspronkelijk niet zo toch? Er worden tweedehands auto's met superchargen aangeboden.
Ben benieuwd wat er gebeurt als je een auto van je eigen holding naar privé haalt.. Iemand daar ervaring mee?