Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bestelling omzetten van LR naar MYP

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb sinds 21 januari een LR zw/zw met 20” in bestelling staan. Nu kriebelt het ondertussen toch wel erg veel om er een Performance van te maken. Uit diverse, met name Duitse filmpjes is toch wel een beetje de conclusie dat het rijden meer ‘fun’ geeft met de strakkere besturing en onderstel. Bovendien komt hij dan gegarandeerd uit Berlijn.

Heeft iemand hier ervaring met het omzetten? Word je dan weer achteraan de wachtrij gezet? Of zouden de MYP’s wat beter opschieten omdat er minder van worden besteld?
 
Heeft iemand hier ervaring met het omzetten? Word je dan weer achteraan de wachtrij gezet? Of zouden de MYP’s wat beter opschieten omdat er minder van worden besteld?
Als je even je lokale Service Center belt kunnen ze je bestaande bestelling wijzigen, je houdt dan hetzelfde Reserverings Nummer (RN). Er worden nu meerdere zwarte MYP uitgeleverd lees ik in een ander draadje, dus het kan snel gaan.
 
  • Like
Reactions: MBdriver
Ik ga morgen even bij het Service Center langs, ik woon er 10 minuten vandaan. Excl. BTW kost de MYP 5190 EUR extra met de samenstelling zoals ik de LR vs MYP samen heb gesteld. Het blijft wel een flinke smak geld extra voor 'niet zo veel' meer. Maar soms moet ik misschien maar eens een wat minder rationele beslissing maken op het gebied van auto's. De restwaarde van de MYP zal ook wel iets hoger zijn en zo praten we het goed :)