Ik heb vorige maand voor het eerst sinds de dag dat ik de auto ophaalde (vrijwel precies een jaar geleden) gebruik gemaakt van superchargen. Dit werkte prima, maar na afloop werd op het scherm getoond dat ik geen betaalwijze had ingesteld, en dat ik, tot ik dat gedaan had, geen gebruik meer kon maken van superchargen.
Ik heb een paar dagen later in de app een betaalwijze toegevoegd, en daar hebben ze toen ook het bedrag van het superchargen van afgehaald, dus dat is allemaal prima. Alleen wordt de melding nog steeds getoond, en weet ik dus niet of ik nu in de toekomst wel of niet kan superchargen. Ik heb de laatste update een paar dagen geleden uitgevoerd (hielp niet), en ik heb Tesla support gemaild (geen antwoord).
Heeft iemand dit ook meegemaakt, en zo ja, hoe is dat op te lossen?
Ik heb een paar dagen later in de app een betaalwijze toegevoegd, en daar hebben ze toen ook het bedrag van het superchargen van afgehaald, dus dat is allemaal prima. Alleen wordt de melding nog steeds getoond, en weet ik dus niet of ik nu in de toekomst wel of niet kan superchargen. Ik heb de laatste update een paar dagen geleden uitgevoerd (hielp niet), en ik heb Tesla support gemaild (geen antwoord).
Heeft iemand dit ook meegemaakt, en zo ja, hoe is dat op te lossen?