Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beu om altijd op te trekken ...

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben het beu om steven op te trekken omdat de inhoud van de "Cubby" (vakje onder het grote scherm) dan volledig geledigd wordt (zonnebrillen, smartphone houder ...).

Vroeger kon je een klepje kopen via Evannex maar dat verkopen ze nu enkel als accessoire bij een volledige center console insert en die wil ik niet.

Hoe lossen jullie dat op?
 

Attachments

  • IMG_8528.jpg
    IMG_8528.jpg
    288.3 KB · Views: 73
Ik ben het beu om steven op te trekken omdat de inhoud van de "Cubby" (vakje onder het grote scherm) dan volledig geledigd wordt (zonnebrillen, smartphone houder ...).

Vroeger kon je een klepje kopen via Evannex maar dat verkopen ze nu enkel als accessoire bij een volledige center console insert en die wil ik niet.

Hoe lossen jullie dat op?

misschien dat zoiets al helpt:
Dashboard-mat anti-slip | Praxis
 
Ik heb een brillendoos die er net tussen 'klemt' en men geldbeugel blijft er ook in liggen als er genoeg geld in zit. Dus niet teveel uitgeven :)

Juist mijn smartphone, daarmee kan ik geen weg (wil die niet omhoog hangen aan de ruit)
 
Telefoon leg ik altijd in de handgreep/bakje van de deur.
Doe ik juist niet omdat het krassen maakt in de binnenkant op de plastiek. Heb het ook in begin gedaan maar zag al wat (lichte) sporen na de eerste 15 000 km

Stom dat de zetels het vakje vooraan niet meer hebben past een gsm goed in

Binnenkort mag je daar een lelijke grote bak aan hangen met vier zuignappen om je km vergoeding te berekenen. :mad:
Bij mij zal hij achteraan hangen aan een koord :rolleyes:
Zal toch in de frunk dan verdwijnen, daar ligt al men rommel of het mag of niet kan me gestolen worden.
 
Last edited: