Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bezwete rug in zomer

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb er weinig last van. Ik zet wel bij dit warme weer tevoren de airco van de auto aan. Op 5 minuten kan ie het interieur al stevig koelen, en dan is het des te aangenamer eens je instapt.

Oh, en ik geloof ook niet in de airco maar 4 graden kouder zetten dan de buitentemperatuur. Met 26 graden binnen terwijl het buiten 30 graden is, ga je in de auto ook zitten zweten.
 
Er is wel een verschil of je in een 2016 stoel van de S zit of in de generatie daarna.

Er zijn ook nog de geventileerde stoelen, dit was volgens mij niet heel lang beschikbaar (nu wel weer ?)

Bij welk model heeft OP het over?
Model 3 performance in zijn handtekening te lezen.
Ik heb er niet zoveel last van maar in deze prijsklasse zou dit er gewoon in moeten zitten.
 
Ik heb er ook meer last van dan in mijn vorige auto's. Heb de witte bekleding en die is aardig plakkerig. Hiervoor had ik een model S met deels stoffen bekleding. Dat was eigenlijk best comfortabel. Met leren stoelen in andere auto's had ik ook minder last.
 
Ik heb er ook meer last van dan in mijn vorige auto's. Heb de witte bekleding en die is aardig plakkerig. Hiervoor had ik een model S met deels stoffen bekleding. Dat was eigenlijk best comfortabel. Met leren stoelen in andere auto's had ik ook minder last.
In andere auto's is het meestal echt leder wat net iets beter het vocht reguleert dan onze vinyl. Ik zorg altijd dat het interieur al goed gekoeld is voor ik plaats neem maar op langere ritten is het onvermijdelijk. Op de lange ritten hangt er een vers gestreken hemd achterin om mijn vergaderingen bij te kunnen wonen met een frisse look;)