Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bijna was ik de held van de buurt ware het niet voor weer een "bug".

This site may earn commission on affiliate links.
Soms denk ik dat ze dit automerk beter de Bugla noemen, man !

Sentry modus stond vannacht aan.
Vandalen (of 1 vandaal) hebben in mijn buurt wel 30 auto's gronding gekrast van voor naar achter inclusief de mijne.
Ik "geen nood jongens ik heb sentry modus aanstaan". Spring ik in de wagen staat op het scherm dat mijn USB stick te traag is (en bijgevolg niets werd opgenomen). Wat is dat nu weeral voor gedoe ? Die USB stick zit er al in sinds Juni. Wordt als hij vol is geleegd en werkte prima. Sentry filmt altijd van alles en nog wat (de buur die zijn hondje uitlaat bv, of gewoon een lege straat) en nu ik het echt nodig heb staat er niets op omdat de USB stick zogezegd te traag is.

Ik wou toch even ventileren hier op het forum, grrr.

Bugla !
 
Omdat ie' het altijd al gedaan heeft betekent niet dat ie' voldoet aan de eisen die nodig zijn voor het schrijven van video data. Lijkt mij een mooi moment om eens een goed schijfje aan te schaffen.
 
Heb ik ook een keer meegemaakt. Net dat ene stukje was niet opgenomen. Ook ik kreeg wel eens de melding dat de USB te traag was (SanDisk iXpand flash drive USB 3.0 128 GB).
Gelijk daarna een portable SSD (SanDisk SSD Extreme Portable - 500GB) aangeschaft. Sinsdien geen meldingen meer van traagheid. Alles lijkt goed opgenomen te worden.
Een aandachtspunt: voor dat je de USB stick of SSD eruit trekt wel eerst vrijgeven door op de display op de knop te drukken.
 
Als ik de stick uitneem dan raak en hold ik idd het camera icoontje aan tot hij oplicht. Net met Tesla service gebeld (België) en daar zeggen ze dat we best USB 2.0 gebruiken en dat 3.0 niet ondersteund wordt. Anyway zo is het altijd iets en wel heel jammer dat uitgerekend vannacht er niet werd opgenomen. Van op afstand iets recupereren gaat niet (er valt niets te recupereren want er is niets opgenomen). Ik weet niet als ik naar SSD overschakel, we zien wel.
 
Een USB stick is gewoon niet gemaakt om constant op te schrijven... die gaan daarvan kapot...

Ik had ook eerst een USB stick maar na een tijdje had ik dezelfde melding....

Een goed half jaar geleden de Samsung T5 250GB SSD gekocht en sindsdien geen enkele melding meer.

Het blijft natuurlijk balen dat jij nu net die beelden niet hebt...
 
Gewoon een stomme vraag, wordt er dan constant naar die stick geschreven? Ik heb de dashcam uitstaan alleen some Sentry op. Nu is mij ook maar 1 keer gelukt om er iets nuttigs uit te krijgen.... (Dashcam werkt wel als ik hem aan heb staan en effe toeter)
 
of een micro-SD USB adapter, met een goed geheugenkaartje er in. Bij mij draait deze sinds juni:
Samsung Pro Endurance 128 GB micro SD geheugenkaart 100MB/s

Is inderdaad ook een optie maar zo'n combi (128 MB) kost al gauw meer dan 50 euro. Prijsverschil met een SSD is relatief klein.
Voor de SanDisk SSD Extreme Portable van 500GB was ik 89,- euro kwijt. Het is wel een stuk sneller dan een SD kaart.
 
Soms denk ik dat ze dit automerk beter de Bugla noemen, man !

Sentry modus stond vannacht aan.
Vandalen (of 1 vandaal) hebben in mijn buurt wel 30 auto's gronding gekrast van voor naar achter inclusief de mijne.
Ik "geen nood jongens ik heb sentry modus aanstaan". Spring ik in de wagen staat op het scherm dat mijn USB stick te traag is (en bijgevolg niets werd opgenomen).

SeC contacteren. Die kunnen in sommige gevallen ge-uploade filmpjes 48 uur traceren als "Data Collection" aanstond.