Ik stuur deze post het forum op om te achterhalen of er anderen zijn geweest met dezelfde (BIZARRE) situatie.
Afgelopen dinsdag ben mijn Tesla Model 3P afgehaald in het Service Center te Hasselt. Uiteraard een moment waar ik reikhalzend naar had uitgekeken.
Helaas werd dit gevoel van enthousiasme heel snel de kop in gedrukt. De wagen zag/ziet er schandalig slecht uit.
Een wagen in deze prijscategorie hoort in mijn ogen tot in de puntjes in orde te zijn bij een aflevering.
Even een opsomming van de vaststellingen:
- Wagen zeer slecht gewassen
- Het glas van beide koplampen is geblameerd en voelt/oogt mat aan in een vlekvorm (lijkt uitgebeten)
- Achteraan heeft men oneffenheden trachten weg te werken, maar dit is nog zichtbaar
- Er is een kras op de carbon achterspoiler
- De beschermfolie van de chrome lijsten hangt er nog half aan
- Er is een doffe plek (afkomstig van een sticker) op de voorbumper
- Overal resten terug te vinden van polijstpasta (Smodderwerk!)
- Interieur: Paneel rechtsachter dat omhoog staat ipv op zijn plaats
- Interieur: Deurpanelen die opvallend hard meetrillen op de “Premium Sound installatie”
Ik heb deze mankementen onmiddellijk aangekaart bij de verkoper van Tesla Hasselt. Hij kon niets anders doen dan dit doormailen naar het Service Center.
Een dag later had ik nog steeds geen reactie van het SeC Hasselt. Zelf telefonisch contact opgenomen en werd ik afgewimpeld met het volgende advies (in gebrekkig Nederlands) “U kunt het best een afspraak maken in de Tesla App”.
Twee dagen later: Opnieuw contact genomen met de verkoper. Hij gaf aan alles gedaan te hebben wat hij kon (Lees: Mijn e-mail forwarden naar het SeC). Na een kordaat gesprek heeft hij dan aangegeven de situatie door te geven aan de Sec Manager.
Nu ben ik benieuwd wat men zal voorstellen...
Ik had al het één en ander gelezen over de slechte dienstverlening van het merk Tesla, maar je hoopt dat dit jou niet overkomt en dat het merk al weer wat verder uit haar kinderschoenen was gegroeid. Helaas...
Ben benieuwd naar jullie reacties/ervaringen/tips!
Bedankt,
Jochen.
Afgelopen dinsdag ben mijn Tesla Model 3P afgehaald in het Service Center te Hasselt. Uiteraard een moment waar ik reikhalzend naar had uitgekeken.
Helaas werd dit gevoel van enthousiasme heel snel de kop in gedrukt. De wagen zag/ziet er schandalig slecht uit.
Een wagen in deze prijscategorie hoort in mijn ogen tot in de puntjes in orde te zijn bij een aflevering.
Even een opsomming van de vaststellingen:
- Wagen zeer slecht gewassen
- Het glas van beide koplampen is geblameerd en voelt/oogt mat aan in een vlekvorm (lijkt uitgebeten)
- Achteraan heeft men oneffenheden trachten weg te werken, maar dit is nog zichtbaar
- Er is een kras op de carbon achterspoiler
- De beschermfolie van de chrome lijsten hangt er nog half aan
- Er is een doffe plek (afkomstig van een sticker) op de voorbumper
- Overal resten terug te vinden van polijstpasta (Smodderwerk!)
- Interieur: Paneel rechtsachter dat omhoog staat ipv op zijn plaats
- Interieur: Deurpanelen die opvallend hard meetrillen op de “Premium Sound installatie”
Ik heb deze mankementen onmiddellijk aangekaart bij de verkoper van Tesla Hasselt. Hij kon niets anders doen dan dit doormailen naar het Service Center.
Een dag later had ik nog steeds geen reactie van het SeC Hasselt. Zelf telefonisch contact opgenomen en werd ik afgewimpeld met het volgende advies (in gebrekkig Nederlands) “U kunt het best een afspraak maken in de Tesla App”.
Twee dagen later: Opnieuw contact genomen met de verkoper. Hij gaf aan alles gedaan te hebben wat hij kon (Lees: Mijn e-mail forwarden naar het SeC). Na een kordaat gesprek heeft hij dan aangegeven de situatie door te geven aan de Sec Manager.
Nu ben ik benieuwd wat men zal voorstellen...
Ik had al het één en ander gelezen over de slechte dienstverlening van het merk Tesla, maar je hoopt dat dit jou niet overkomt en dat het merk al weer wat verder uit haar kinderschoenen was gegroeid. Helaas...
Ben benieuwd naar jullie reacties/ervaringen/tips!
Bedankt,
Jochen.