Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

BlackVue dashcams.

This site may earn commission on affiliate links.
Lastig om een goeie foto te maken Paul. @Tesnicus weet vast wel hoe t hoort te zitten. Wellicht dat hij een beter foto heeft. Bij mij zit t zo en werkt t.

IMG_1711.JPG
 
kom zondag even langs, dan kijken we even))
Zou heel graag willen maar er is Formule 1...

Ik bestel wel vandaag een nieuwe, dan heb ik hem morgen binnen. Wil ze toch in al onze auto´s hebben. Ik maak wel graag een afspraak binnenkort voor een aantal zaken met je om in te bouwen en nog wat hebbedingetjes. Ik heb besloten mijn S niet te verkopen, en gewoon te houden bij aanschaf nieuwe S,
 
Zou heel graag willen maar er is Formule 1...

Ik bestel wel vandaag een nieuwe, dan heb ik hem morgen binnen. Wil ze toch in al onze auto´s hebben. Ik maak wel graag een afspraak binnenkort voor een aantal zaken met je om in te bouwen en nog wat hebbedingetjes. Ik heb besloten mijn S niet te verkopen, en gewoon te houden bij aanschaf nieuwe S,

Dan heb ik goed nieuws voor je!

We hebben een groot scherm opgehangen, en daar is de F1 op te zien, we zijn namelijk zelf ook fan.

Screen Shot 2017-07-04 at 17.25.16.png
 
wat is de beste manier om de BlackVue beelden naar de cloud te sturen? (Wil dit eigenlijk enkel bij parkeerstand) - Iemand ervaring met een goede Mifi-router?
Zelf gebruik ik een MIFI van Huawei met een prepaid kaartje. Punt alleen is de data... je bent al snel 35euro per maand kwijt aan unlimited data sturen. Met een redelijk filmpje gaat dit best snel. Mijn blackvue gaat thuis via wifi, dan maakt weinig uit. Maar mobiel data is prijzig als je per MB gaat afrekenen of in een databundel. De meeste Huawei mifi devices werken erg makkelijk en zijn eenvoudig aan te sluiten op een blackvue (kwestie van wifi hotspot kiezen).