Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Blauw ext + tan int + 3 kids = ?

This site may earn commission on affiliate links.
Hi,

ben helemaal gek van de combi blauw metallic met tan leer..

echter, heb ik (sinds vorige week) drie kids en natuurlijk is een lichte kleur met drie kids op zich geen handige combi.

ware het niet dat ik die kleurcomco gewoon echt heel mooi vind + dat een groot deel va het interieur alsnog zwart is, vooral op plekken waar je met je voeten kunt "stoten" + dat de jongsten nog eenpaar jaar in een stoeltje zitten.. Daarbij eens per jaar een goede cleaning doen van het leer en interieur behoort natuurlijk ook prima tot de mogelijkheden!

Oftewel, what to do? Hier meer mensen met kids en tan interieur? Alle ideeen tips zijn welkom!

groet,
björn

ps athlon rijder, dus tot ongeveer eind augustus om te kiezen
 
Heb dezelfde combi besteld en ook een kind (vooralsnog 1). Zat met dezelfde twijfel, maar na wat rondvragen bij vrienden en bekenden met een lichte kleur leer in hun auto toch voor tan gegaan. Volgens mij zijn spijkerbroeken erger voor licht leer dan wat vuil (van kinderen), maar ik draag zelf geen spijkerbroeken.
 
Heb zelf 2 pubers en een kleuter, ben voor dezelfde combo gegaan. Er zijn ook mensen die voor de "kleine" velgen gaan omdat deze dan minder snel beschadigen... Op andere auto's zijn 19" de grote velgen... En ja helaas ze beschadigen als je m gebruikt. Gewoon kopen wat je mooi vindt en genieten!!! Af en toe professioneel van binnen laten reinigen, kost je een paar tientjes, en als je velgen er echt niet meer uit zien vervangen voor de nieuwe modellen van Tesla:biggrin:
 
Heb zelf 2 pubers en een kleuter, ben voor dezelfde combo gegaan. Er zijn ook mensen die voor de "kleine" velgen gaan omdat deze dan minder snel beschadigen... Op andere auto's zijn 19" de grote velgen... En ja helaas ze beschadigen als je m gebruikt. Gewoon kopen wat je mooi vindt en genieten!!! Af en toe professioneel van binnen laten reinigen, kost je een paar tientjes, en als je velgen er echt niet meer uit zien vervangen voor de nieuwe modellen van Tesla:biggrin:

haha, @HWS die had ik even nodig :)! Nu ook 19" op mijn huidige auto en geen moment gewtijfeld over de 21", dat was een nobrainer...

ik ben om en ga 'm omzetten!

1 vraagje uit nieuwsgierigheid... @HWS en @Merijn; hoe oud zijn jullie? even benieuwd of die niet een enorm ouwelullenlkleurstelling is :)

en nu we toch bezig zijn; welke inleg hebben jullie gekozen?
 
1 vraagje uit nieuwsgierigheid... @HWS en @Merijn; hoe oud zijn jullie? even benieuwd of die niet een enorm ouwelullenlkleurstelling is :)

en nu we toch bezig zijn; welke inleg hebben jullie gekozen?

Ben 32 en twijfelde ook even over de kleur (grijs was de andere optie), maar iedereen om me heen vond blauw mooier (incl mijn vrouw) dus de keuze was snel gemaakt. Inleg is mat obeche, 19" velgen en geen panoramisch dak (hierover twijfel ik eigenlijk nog wel...).
 
Hi,

ben helemaal gek van de combi blauw metallic met tan leer..

echter, heb ik (sinds vorige week) drie kids en natuurlijk is een lichte kleur met drie kids op zich geen handige combi.

ware het niet dat ik die kleurcomco gewoon echt heel mooi vind + dat een groot deel va het interieur alsnog zwart is, vooral op plekken waar je met je voeten kunt "stoten" + dat de jongsten nog eenpaar jaar in een stoeltje zitten.. Daarbij eens per jaar een goede cleaning doen van het leer en interieur behoort natuurlijk ook prima tot de mogelijkheden!

Oftewel, what to do? Hier meer mensen met kids en tan interieur? Alle ideeen tips zijn welkom!

groet,
björn

ps athlon rijder, dus tot ongeveer eind augustus om te kiezen

Heb 3 kids en ook toen ze klein waren hebben ze uitsluitend in auto's met beige leren interieur gezeten. Ja het werd wel eens vies ja. Maar dat is het GROTE voordeel van leer - je kunt het afvegen cq. makkelijk schoonmaken.
Donkerblauw… tja, het is maar wat je associatie is. De mijne: blazer met gouden knopen...:cool:
 
Ben 32 en twijfelde ook even over de kleur (grijs was de andere optie), maar iedereen om me heen vond blauw mooier (incl mijn vrouw) dus de keuze was snel gemaakt. Inleg is mat obeche, 19" velgen en geen panoramisch dak (hierover twijfel ik eigenlijk nog wel...).

@Merijn: zal jou dan even helpen kiezen, echt doen! Heb nu een audi met een panodak en zou niet meer zonder willen, rijd vaak open en is echt top!
 
Last edited:
haha, @HWS die had ik even nodig :)! Nu ook 19" op mijn huidige auto en geen moment gewtijfeld over de 21", dat was een nobrainer...

ik ben om en ga 'm omzetten!

1 vraagje uit nieuwsgierigheid... @HWS en @Merijn; hoe oud zijn jullie? even benieuwd of die niet een enorm ouwelullenlkleurstelling is :)

en nu we toch bezig zijn; welke inleg hebben jullie gekozen?
Tja ouwe lul, 40+, 43 om precies te zijn. Inleg carbon gekozen maar vind de andere ook mooi. Over kleuren is hier al het een en ander geschreven. Ik vond zwart/tan ook wel mooi maar het is geen metallic, dus kwetsbaarder. Groen/tan ook chique maar vond m'n vrouw niks. Multicoat red had m'n pa, 70+, al gekozen...

Koop gewoon wat jij mooi vindt, je koopt m toch voor jezelf, anders krijg je spijt als je jou gewenste combi ziet rijden.
 
Last edited:
Hmmm, hebben jullie hem nog niet besteld of zo. Wat is het laatste moment dat je nog van gedachte kunt veranderen?

ik twijfel idd nog over zwart of blauw...

Zeker nu ik hoor dat de metalic steviger is...
 
Last edited:
ik heb 2 jongens van bijna 4 en bijna 7, ze zitten op de 'buiten BSO' een soort scouting en naschoolse opvang gecombineerd. Onder de modder als ik ze ophaal.Heb nu een licht interieur in mijn Lexus en een zwart interieur in mijn vrouw's Skoda. Dat laatste is echt heel erg veel praktischer. Dus ik heb voor een zwart interieur gekozen.
 
Heb wit met tan besteld. Ook 3 kleine kids en al vijf jaar tan leer in onze huidige auto. Geen probleem. Leer is goed schoon te houden. Wij leggen altijd wel handdoeken of kussentjes onder de kinderstoeltjes, zodat ze het leer niet beschadigen. Zwart leer maakt het interieur m.i. veel kleiner.
 
om gek van te worden

dacht ik toch echt al mijn keuzes (qua kleur) te hebben gemaakt, zit ik opeens erg over grijs leer twijfelen, om gek van te worden zo'n Tesla bestellen :mad:!

huidige bestelling is grijs ext + zwart leer + carbon
ik twijfelde over blauw ext + tan leer + (een vorm van) hout en ondanks dat het een super combi is toch net iets te klassiek voor mij
en neig ik nu naar grijs ext + grijs leer + carbon

iemand deze laatste optie ook gekozen?

- - - Updated - - -

Skoda??:scared:

LOL, I like
 
Ik heb ook 3 jaar tan leer gehad (BMW) en idd jeans is de grootste boosdoener, dus niet teveel met een nieuwe jeans in de wagen. Eens de jeans een paar keer gewassen is, dan gaat het ook niet meer af.
Van de kids (nu 3 en 4,5) eigenlijk weinig last gehad, de meeste vlekken zitten op de kinderstoelen. Wat ik wel heb gedaan is een 'kinderstoelmatje' onder de kinderstoelen gestoken, want het leer vertoonde na een paar maand gebruik enkele 'plooien'. De onder- en achterkant van die dingen zijn niet vlak. De achterkant van de voorste zetels vertoonden soms enkele strepen, maar met een vochtig doekje kan je dat snel poetsen.

Sent from my ASUS Transformer Pad TF300TG using Tapatalk 4