Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Blijf jij touw aan je Classic ?

Blijf jij trouw aan je Classic ?


  • Total voters
    77
This site may earn commission on affiliate links.
humor niveau op dit touwtje:
20131015-jiskefet-fb.jpg

gni, gni

Precies, daar kan ik ook geen touw aan vast knopen!
 
Dat zegt:
1. Niets, omdat de Tesla marketing mannen dat roepen (waar is de achterliggende poll; en wat is de vraag geweest)
2. Als het al wat zegt, dan vooral dat er (nog) geen keus is als je fatsoenlijk EV wilt rijden.

Correctie: dat is door Consumer Reports uitgezocht, 98% van de bezitters zegt weer een Tesla te nemen.
Is wel achteruit gegaan: was in het verleden 99%.... :wink:
Andere merken kijken likkebaardend naar zulke cijfers!
 
Ik heb me voorgenomen om er zeker 8 jaar mee te rijden. En ik zou hem het liefst pas inruilen voor eentje die volledig autonoom kan rijden. Dus als het nodig is, nog langer dan 8 jaar.
Wat kost een inruilactie, € 20.000,-?
En wat kost een studentchauffeur per uur, € 20,-?
Dan kun je in je huidige auto heel wat uurtjes volledig autonoom rijden hoor. En zonder gezeur vanaf de achterbank een filmpje maken...
 
Wat kost een inruilactie, € 20.000,-?
En wat kost een studentchauffeur per uur, € 20,-?
Dan kun je in je huidige auto heel wat uurtjes volledig autonoom rijden hoor. En zonder gezeur vanaf de achterbank een filmpje maken...
:)
Ik wil maar zeggen dat de huidige AP mij niet kan overtuigen om mijn classic MS in te ruilen. Maar eens hij volledig autonoom wordt en mijn wagen ouder is dan 8 jaar ik het wil overwegen.
Hoewel het idee om er een Model 3 bij te nemen en mijn vrouw ook elektrisch te laten rijden mij ook genegen is. Maar ik vrees dat die VW Golf van haar nog wel even doorgaat met het inefficiënt verbranden van fossiele brandstoffen. Maar als de Model 3 er is zal er zeker een testritje komen.
 
Dit is vast t juiste draadje voor mijn vraag:redface:. Mijn nieuwe Tesla is van dec/jan naar jan/feb naar feb/maart opgeschoven. Mijn classic staat voor een zeer optimistische prijs te koop. Nou kreeg ik ondanks dat vandaag een telefoontje of ik m dinsdag in kan leveren:crying:. 4 maanden zonder Tesla? Ik weet nog niet hoe ik dat ga overleven, zal mijn straf zijn:redface:. Mocht er iemand eind van de ochtend van Almere richting Den Haag gaan dan lift ik graag ff mee. Anders ga ik met de trein, de laatste keer was 2 jaar geleden toen we de rode op gingen halen.
 
Dit is vast t juiste draadje voor mijn vraag:redface:. Mijn nieuwe Tesla is van dec/jan naar jan/feb naar feb/maart opgeschoven. Mijn classic staat voor een zeer optimistische prijs te koop. Nou kreeg ik ondanks dat vandaag een telefoontje of ik m dinsdag in kan leveren:crying:. 4 maanden zonder Tesla? Ik weet nog niet hoe ik dat ga overleven, zal mijn straf zijn:redface:. Mocht er iemand eind van de ochtend van Almere richting Den Haag gaan dan lift ik graag ff mee. Anders ga ik met de trein, de laatste keer was 2 jaar geleden toen we de rode op gingen halen.

Ik heb ook een optimistische vraagprijs bepaald, tijd zat, mijn vervanger komt toch pas eind januari. Dat heeft niet geholpen, ik mag mijn Classic woensdag inleveren in Almere :biggrin:. Martijn was zo opgetogen over de fotoserie van mijn auto dat ik woensdag voor hem en zijn vrouw een workshop auto fotograferen zal geven.
Maar woensdagmiddag zal ik toch van Almere naar De Woude moeten zien te komen. Kun je bij de NS nog gewoon een kaartje kopen?
 
Ik bljf nog even trouw, zelfs met een optimistische inruilprijs moet er nog 30k bij voor een nieuwe s(niet eens iets met een p er voor) als nu model x beschikbaar zou zijn, wordt het een ander verhaal, dat zou ik thuis nog wel verkocht kunnen krijgen. Bljft gelukkig een fijne auto, over vier jaar over naar prive ( evt nog net zakelijk een nieuw accupakket eronder) dan als tweede een model 3 met trekhaak :rolleyes:
 
Dit is vast t juiste draadje voor mijn vraag:redface:. Mijn nieuwe Tesla is van dec/jan naar jan/feb naar feb/maart opgeschoven. Mijn classic staat voor een zeer optimistische prijs te koop. Nou kreeg ik ondanks dat vandaag een telefoontje of ik m dinsdag in kan leveren:crying:. 4 maanden zonder Tesla? Ik weet nog niet hoe ik dat ga overleven, zal mijn straf zijn:redface:. Mocht er iemand eind van de ochtend van Almere richting Den Haag gaan dan lift ik graag ff mee. Anders ga ik met de trein, de laatste keer was 2 jaar geleden toen we de rode op gingen halen.
Dus geen wintersport met de MS? En als niet Tesla rijder is het verboden om te posten op dit forum. Dat zal je leren om je classic te verkopen gij afvallige !
 
ik zag vanavond een zwarte Mercedes bus bij het Tesla hoofdkantoor beplakt met Tesla Shuttle. Zou wel handig zijn om de groeiende club serieel monogame Tesla kopers heen en weer te rijden... (wat werken die mensen daar trouwens toch hard, vrijdag om 19:00 is de service afdeling nog vol in bedrijf)

Kaartje? NS? Denk dat ik t je dinsdagmiddag kan vertellen:wink:. Heb ook zo'n vermoeden wat het onderwerp van je fotocursus kan zijn:smile: