Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bluetooth verbreekt elke 15 seconden

Nov 27, 2018
43
22
Rotterdam
Wanneer ik mijn Samsung s8 met Bluetooth verbind (MX HW 2.5) wordt de verbinding elke +- 15 seconden verbroken en weer verbonden, ook tijdens een gesprek.

Dezelfde telefoon heeft geen problemen met andere Bluetooth apparaten maar een andere telefoon ook geen probleem met met mijn X.

Tijd voor een andere telefoon dus of iemand moet nog een suggestie hebben.

Hayden

Active Member
Apr 12, 2016
1,336
612
Belgium
Hier ook problemen mee.
Gisteren stond ik daar in de gietende regen, kon ik weer mijn gsm bovenhalen om de app wakker te maken en tegen dat de auto open ging was ik zeiknat.

Nov 27, 2018
43
22
Rotterdam
Na unpair en pair hier toch weer problemen. Ik vond het vokgende forum waarop een potentiële fix. Ik ga het proberen in ieder geval!

Potential "Fix" for Bluetooth Connectivity Issues [All Phones] : teslamotors

Bedankt, dit lijkt voor mij goed te werken.

Ik heb al mijn contacten (Google) geëxporteerd naar CSV deze geopend met notepad, ctrl & h gedaan, en de '(' + ')' en voor de zekerheid ook maar '&' en ''' vervangen. Toen al mijn contacten verwijderd en de CSV weer geïmporteerd. Vervolgens de bluetooth connectie verwijderd op de telefoon en in de auto en vooralsnog lijkt het opgelost (nu 3 dagen getest).

danovic212

Member
Aug 18, 2019
43
6
Netherlands
Wat ik ook heb gemerkt is dat als ik bij Bluetooth instellingen (Samsung Android) dit "Bluetooth apparaat gebuiken voor > audio" uitschakel dan treedt het probleem direct weer op. Dus die laat ik dan maar aan...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC