You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn nog goeie waarden. Ik kijk alleen in de wagen en op ABRP (om de phantom drain te vermijden van de andere trackers).Als ik in TeslaMate kijk, dan heb ik een projected range van tussen de 404 en de 429 km Afgelopen 12 maanden. Gemiddeld 417 km en momenteel 419km.
Moest even de auto wakker maken om te kijken . Standaard staat weergave op energie.Dat zijn nog goeie waarden. Ik kijk alleen in de wagen en op ABRP (om de phantom drain te vermijden van de andere trackers).
in de wagen zie ik bij 100% 400km (rated). InABRP zie ik 9% degradatie.
ik heb 184000km wel.
Hoeveel km heb jij?
Hoeveel range geeft de wagen aan bij hoeveel %? Omrekenen naar 100% kan ik zelf nog ;-).
Dat zou een capaciteit van 424km standaard betekenen waar ik op 400 zit. Goeie batterij dus of goeie laadhygiëne. Ik probeer ook eens teslamate werkend te krijgen zodat we zeker appels met appels vergelijken.Moest even de auto wakker maken om te kijken . Standaard staat weergave op energie.
Bij 66%
350 Nominaal
280 standaard
Ik mag me bijna bij de club van 200.000 miles ( I know I have km) rekenen: 197.216 km Corona heeft mijn toegang tot die club met ruim een jaar vertraagd.
ps. TeslaMate leest de auto alleen uit als deze wakker is. Heb ik staan op een Raspberry Pi
De 350 en 280 komen letterlijk uit de MCU. De 280 wordt bevestigd in TeslaMate.Dat zou een capaciteit van 424km standaard betekenen waar ik op 400 zit. Goeie batterij dus of goeie laadhygiëne. Ik probeer ook eens teslamate werkend te krijgen zodat we zeker appels met appels vergelijken.
Mijn wagen stond altijd al onderaan in de statistieken. Het was een demowagen en had 4000km toen ik hem kocht. Ik vermoed dat hij na elke demo ingeplugd werd aan de SuC aan SeC Aartselaar en na de laatste demo van de dag dus telkens naar 100% laadde. De eerste 2 jaar maakte ik er een sport van om veel te superchargen nu al drie jaar enkel nog op vakantie. Met het verdwijnen van SuC Gent past het zo niet meer en het gemak van thuisladen vleit mijn luiheid.De 350 en 280 komen letterlijk uit de MCU. De 280 wordt bevestigd in TeslaMate.
Wat betreft laadhygiene: De batterij is bij mij bijna altijd tussen 20 en 80 %. Waarbij ik streef zoveel mogelijk tussen 40 en 50 % te komen als de auto zoals nu met corona aantal dagen stilstaat. Wat betreft snelladen versus thuisladen... heb ik eigenlijk slechte hygiene en maak best veel gebruik van de supercharger . . Superchargen sessies meestal tussen de 20 en 60%, afhankelijk van de rijden afstand.