Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Boek: best car ever

This site may earn commission on affiliate links.
Alle 10 verkocht bij deze.

Ben vrij vaak in NL, dus zal wel lukken ;-)

---off topic---

Ongelofelijk.... Niet jullie fout natuurlijk, maar als ik zo alle afspraken, geregel en geplan lees, kilo's boeken die mee de koffer in moeten... Waarom is het (schijnbaar?) anno 2014 nog zo moeilijk (of commercieel oninteressant) om een 'kleine oplage' van een boek als ebook in de itunes en/of andere ebook stores te krijgen?

Echt ongelofelijk....

---Back to het originele topic---
 
Even met Hans overlegd: voor Ollanders met minder haast kan ik vrijdag 21 maart de boeken op Schiphol van Hans in ontvangst nemen, en eventueel doorsturen binnen NL, scheelt 2 a 3 De Koninckjes aan verzendkosten. Laat maar weten aan Hans als ik je boek de 21e kan meenemen van Schiphol.

Voor mij is dat prima - dan rij ik wel even langs in Haarlem op het op te pikken. woon zelf in Heemstede.
Hans - wil je me even een PM sturen met kosten+betalingsgegevens ? dan maak dat in orde. Of als je het dan liever cash via Rrreutel wilt laten lopen kan dat ook natuurlijk.
 
Even met Hans overlegd: voor Ollanders met minder haast kan ik vrijdag 21 maart de boeken op Schiphol van Hans in ontvangst nemen, en eventueel doorsturen binnen NL, scheelt 2 a 3 De Koninckjes aan verzendkosten. Laat maar weten aan Hans als ik je boek de 21e kan meenemen van Schiphol.

De opties op een rijtje om in bezit te komen van je eerder bestelde boek:

1) Belgen en Ollanders die niet willen wachten: regelen delivery en betaling via PM met Hans
2) Ollanders met geduld die NIET kunnen/willen afhalen in Haarlem: ik schiet 16 euro voor je boek aan Hans voor, je maakt mij 16 + 6,75 = 22,75 over en ik stuur je boek binnen NL toe. (aktie: PM aan Hans dat je boek naar schiphol mag, PM aan mij met je naam/adres)
3) Ollanders met geduld die kunnen/willen afhalen in Haarlem: betaal 16 euro aan Hans en geef aan dat je boek naar Schiphol mag (aktie: PM aan Hans voor reknr, PM aan mij als je wilt komen ophalen in Haarlem)