Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bolt Smart scooter (Teslaatje op 2 wieltjes)

This site may earn commission on affiliate links.
Zeker leuk, maar die drie tientjes per maand staan me wat tegen.
Zoveel ga ik zoiets nooit gebruiken, dat dit zin heeft.

Mee eens, ze kunnen hem beter 2x zo duur in aanschaf maken en dan alles verder 'voor niks' er bij doen. Dat doet Tesla ook. Ik heb een hekel aan dergelijke abonnementen die maar blijven doorlopen. Het zou slimmer zijn als ze een optie geven om alles eenmalig af te kopen.
 
Mee eens, ze kunnen hem beter 2x zo duur in aanschaf maken en dan alles verder 'voor niks' er bij doen. Dat doet Tesla ook. Ik heb een hekel aan dergelijke abonnementen die maar blijven doorlopen. Het zou slimmer zijn als ze een optie geven om alles eenmalig af te kopen.
Bij Tesla gaat dit ook niet oneindig door! Je krijgt bij aanschaf een aantal jaar de connectiviteit erbij (volgens mij wordt nu gecommuniceerd t/m 2017 of 2018).
Ik verwacht dat daarna er ook een abonnement gaat lopen.
 
Bij Tesla gaat dit ook niet oneindig door! Je krijgt bij aanschaf een aantal jaar de connectiviteit erbij (volgens mij wordt nu gecommuniceerd t/m 2017 of 2018).
Ik verwacht dat daarna er ook een abonnement gaat lopen.
Die mogelijkheid hebben ze vanaf het begin open gehouden inderdaad. Zou mij echter niets verbazen als ze het toch gratis houden. Tarieven voor bulk deals worden steeds lager, is mooi gebaar richting klanten, en facturatieproces kost waarschijnlijk even veel als het oplevert.