You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
neen, we zijn niet verwend.tjezus... heb een BMW X3 als loaner (van ABS Splinter), staat nu pal naast het huis...zal toch niet??
wat een verschrikkelijk ding overigens... kopen mensen dat echt ? lelijk!, traag!.. duurt zeker 2 seconden voor je effect merkt van het intrappen van het gaspedaal.. en is ook nog een diesel... niet alleen smerig, maar ook die trilling van de auto..volgende keer weiger ik gewoon om een diesel mee te nemen. Gloednieuwe auto, heeft wel een CD-speler!
Of zijn we/ben ik gewoon verwend?
Pas nou op, je bent Rowan’s mening over een automaat aan het bevestigen...tjezus... heb een BMW X3 als loaner (van ABS Splinter), staat nu pal naast het huis...zal toch niet??
wat een verschrikkelijk ding overigens... kopen mensen dat echt ? lelijk!, traag!.. duurt zeker 2 seconden voor je effect merkt van het intrappen van het gaspedaal.. en is ook nog een diesel... niet alleen smerig, maar ook die trilling van de auto..volgende keer weiger ik gewoon om een diesel mee te nemen. Gloednieuwe auto, heeft wel een CD-speler!
Of zijn we/ben ik gewoon verwend?
Wiens mening?Pas nou op, je bent Rowan’s mening over een automaat aan het bevestigen...
Ik zou kunnen lachen maar ik moet zelf ook 2 draagarmen laten vervangen ...en een kameraad ook (1tje)...zit nu ook bijna 3 maanden te wachten op nieuwe voorruitWaarschijnlijk moet de stapel draagarmen die na drie maanden wachten eindelijk aangekomen waren nu als verloren beschouwd worden?
Ik zou deze week mijn draagarmen geleverd krijgen maar kreeg inderdaad te horen dat Amsterdam nu vanwege de brand niet kon leveren. Ik kreeg de raad naar een ander SeC te gaan. Dit is niet leuk meer.Waarschijnlijk moet de stapel draagarmen die na drie maanden wachten eindelijk aangekomen waren nu als verloren beschouwd worden?
Het is toch overmacht? Ze sluiten het SeC toch niet voor de lol?Ik zou deze week mijn draagarmen geleverd krijgen maar kreeg inderdaad te horen dat Amsterdam nu vanwege de brand niet kon leveren. Ik kreeg de raad naar een ander SeC te gaan. Dit is niet leuk meer.
Natuurlijk, eens. Maar die brand was in de garage en het magazijn is apart. Dat moet toch na een dag weer kunnen draaien?Het is toch overmacht? Ze sluiten het SeC toch niet voor de lol?
Ik denk ook dat het bij mij de stabilisatorstangen zijn maar ook dat resulteert in drie maanden rammelend wachten. Welke fietsenmaker kun je aanbevelen?Draagarmen?? Zijn die wel echt defect? Of gaat het om schadegevallen?
Tesla Amsterdam had bij mijn MS ook eens diagnose gegeven van draagarmen versleten (lagers), maar bleken simpelweg de stabilisatorstangetjes te zijn die niet veel kosten en bij wijze van spreken door iedere fietsenmaker vervangen kunnen worden...
Tja, als ze het gewoon binnen zeg maar een maand gerepareerd hadden dan waren er nu een hoop minder getroffen door overmacht.Het is toch overmacht? Ze sluiten het SeC toch niet voor de lol?
Aan de andere kant heb ik sinds vandaag de melding 'Driver Assistance niet beschikbaar'. Het voordeel van de lange wachttijd is dat ik straks misschien twee reparaties kan combineren. Bij ons thuis heet dat inmiddels 'een Noordsijtje'.Natuurlijk, eens. Maar die brand was in de garage en het magazijn is apart. Dat moet toch na een dag weer kunnen draaien?
Maar je hebt gelijk dat we niet precies weten wat er is gebeurd en wat de schade is.
Aan de andere kant, die stomme draagarmen waren volgens de laatste info onderweg van de haven via Tilburg naar Amsterdam en om dan een paar dagen na zo’n brand je handen in de lucht te steken en te zeggen: ik kan je niet helpen ga maar naar een ander filiaal.
Mijn probleem is dat morgen mn APK verloopt.
Vorig jaar waren de stabilisatorstangetjes (die korte die aan beide zijden de stabilisatorstang verbinden met de carosserie) binnen een week leverbaar bij Tesla, kosten iets van EUR 70 per stuk. Iedere conventionele garage kan die dingen vervangen, ongeveer een kwartier werk per stuk.Ik denk ook dat het bij mij de stabilisatorstangen zijn maar ook dat resulteert in drie maanden rammelend wachten. Welke fietsenmaker kun je aanbevelen?
Ik heb twee stab stangen al anderhalve maand in bestelling staan, maar dat kan ook komen omdat ze in 1 bestelling zitten met de draagarmen. Na 275.000 km was de voortrein aan een opfrisbeurt toe.Vorig jaar waren de stabilisatorstangetjes (die korte die aan beide zijden de stabilisatorstang verbinden met de carosserie) binnen een week leverbaar bij Tesla, kosten iets van EUR 70 per stuk. Iedere conventionele garage kan die dingen vervangen, ongeveer een kwartier werk per stuk.
Morgen een afspraak bij SeC Den Haag voor diagnose van ‘de brom’.Vanwege een incident bij Tesla Amsterdam is de vestiging tijdelijk gesloten.... had kennis met service afspraak binnenkort...