Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Brom bij acceleren links voor

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb bij mijn 85d als ik het pendaal in trap een vreemde harde brom/ vibratie. Als ik langzaam versnel is er niks maar als ik een kick down doet dan lijkt het alsof iets vibreer. Meer mensen last van?

hij gaat sowieso de 15de weg voor reparatie aan alle overige zaken die openstaan een aardig waslijst voor een auto die nog geen 10k km op de klok heeft.
 
Er reed vorige week na de First Tuesday ook iemand weg met een speciale brom. Weet alleen niet meer wie dat was :redface:

Dat had ik kunnen zijn. Ik heb een geluid in de omvormer dat hoorbaar is, vooral buiten de auto, tot een snelheid van zo'n 50 km/uur. Een snerpend geluid.
Kan verder geen kwaad en heb er duizenden kilometers mee gereden. Begin november wordt het verholpen (gelijk met bandenwissel en 80.000 km beurt, ofwel de eerste).
 
Dat had ik kunnen zijn. Ik heb een geluid in de omvormer dat hoorbaar is, vooral buiten de auto, tot een snelheid van zo'n 50 km/uur. Een snerpend geluid.
Kan verder geen kwaad en heb er duizenden kilometers mee gereden. Begin november wordt het verholpen (gelijk met bandenwissel en 80.000 km beurt, ofwel de eerste).
Ik heb hetzelfde, begonnen bij 25dkm. Het wordt wel steeds luider. in october krijg ik een andere motor.