TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Brom bij acceleren links voor

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Glitch, Sep 6, 2015.

1. Glitch

Glitch Member

Ik heb bij mijn 85d als ik het pendaal in trap een vreemde harde brom/ vibratie. Als ik langzaam versnel is er niks maar als ik een kick down doet dan lijkt het alsof iets vibreer. Meer mensen last van?

hij gaat sowieso de 15de weg voor reparatie aan alle overige zaken die openstaan een aardig waslijst voor een auto die nog geen 10k km op de klok heeft.

2. Wolfke

Wolfke Member

Er reed vorige week na de First Tuesday ook iemand weg met een speciale brom. Weet alleen niet meer wie dat was :redface:

3. ebullio

ebullio Active Member

Zal Maurice wel geweest zijn met z'n TVR :tongue:

4. Hans Noordsij

Hans Noordsij Active Member

Dat had ik kunnen zijn. Ik heb een geluid in de omvormer dat hoorbaar is, vooral buiten de auto, tot een snelheid van zo'n 50 km/uur. Een snerpend geluid.
    Kan verder geen kwaad en heb er duizenden kilometers mee gereden. Begin november wordt het verholpen (gelijk met bandenwissel en 80.000 km beurt, ofwel de eerste).

5. Glitch

Glitch Member

De brom is er niet altijd, ik moet wind tegen hebben dus mogelijk is het een stuk kunstof wat los zit? Niks optisch kunnen zien het is wel apart dat het er niet altijd is.

6. Herbie65

Herbie65 Member

Ik heb hetzelfde, begonnen bij 25dkm. Het wordt wel steeds luider. in october krijg ik een andere motor.

Share This Page