Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

BucketList Nieuwjaarsbijeenkomst

Kom je zaterdagmiddag naar De Weerelt van Sport voor de BucketList meeting?


  • Total voters
    27
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.
Het is weer zover: de TMC nieuwjaarsborrel 12 januari 2018, in de buurt van Nieuwegein NL
@STLL, het is nu op een zaterdag en, een week eerder;)

@pvkeep , misschien in dit nieuwe draadje de locatie en het hoger doel nog even meegeven.

Dan kunnen we niet anders dan komen hè :D

Maar ook een heel mooi initiatief, daar helpen we graag aan mee!

Wij komen dus met een X (90D)! Onze dochter gaat dan ook meekomen, is dat een probleem?

Gaan er veel X'en komen? Dan kunnen we ook eens een groeps Xmas-show doen :D
 
Bij mij was er toch nog wat onduidelijkheid over dat de geplande nieuwjaarsborrel op vrijdag 11 januari nu verplaatst is naar a.s. zaterdag 5 januari... en aangezien het draadje waarin die 11 januari werd genoemd op slot gezet is, leek het me goed dit nog maar eens te vermelden. Het is toch zo dat er nu 11 januari GEEN nieuwjaarsborrel meer is bij Down Under?? o_O
Overigens kan ik a.s. zaterdag wel komen, met de sloomste Tesla die er nu op de markt is, een S75 RWD... :D
 
  • Like
Reactions: RubenJason
Bij mij was er toch nog wat onduidelijkheid over dat de geplande nieuwjaarsborrel op vrijdag 11 januari nu verplaatst is naar a.s. zaterdag 5 januari... en aangezien het draadje waarin die 11 januari werd genoemd op slot gezet is, leek het me goed dit nog maar eens te vermelden. Het is toch zo dat er nu 11 januari GEEN nieuwjaarsborrel meer is bij Down Under?? o_O
Overigens kan ik a.s. zaterdag wel komen, met de sloomste Tesla die er nu op de markt is, een S75 RWD... :D
Het wordt nu inderdaad alleen 5 januari. @pvkeep 15 bolides nu?
 
  • Like
Reactions: RubenJason
Work in progress.
20190105_091147.jpg