Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bucketlist - Tesla rijders Utrecht/omgeving gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
Is het een idee om het te organiseren op Papendorp? Ik ben daar ook zaterdag. De Weerelt van Sport, parkeerplaats Janssoniuslaan 35. De wijk is dan helemaal verlaten en je kunt dus naar hartelust sprintjes trekken. Ook zit je binnen een paar minuten op de A12 of de A2.
 
Last edited:
Is het een idee om het te organiseren op Papendorp? Ik ben daar ook zaterdag. De Weerelt van Sport, parkeerplaats Janssoniuslaan 35. De wijk is dan helemaal verlaten en je kunt dus naar hartelust sprintjes trekken. Ook zit je binnen een paar minuten op de A12 of de A2.
Dat lijkt me een goede locatie. Als we daar tussen 13.30 en 14:00 uur zijn, en de "meneer" kan daar dan met een smoesje naartoe worden gelokt (of gebracht) door Ruben.
 
Ja, werkelijk top dit, hier gaat hij heel blij van worden!

in kort:
Zaterdag 14:00
Adres:
Ondiep 78
3552 EH Utrecht

Ik ben te bereiken op 06 388 95 221 mocht dat nodig zijn.

Dag Ruben,

Op zich prima, maar die plek is midden in een woonwijk. Is het niet handiger om een plaats af te spreken waar wat meer parkeerruimte is? De suggestie van pvkeep is geen verkeerde, of anders misschien een restaurant waar parkeerplaatsen zijn en waar wat koffie te halen is als sommigen moeten wachten?

Ik probeer alleen maar even mee te denken.
 
Dag Ruben,

Op zich prima, maar die plek is midden in een woonwijk. Is het niet handiger om een plaats af te spreken waar wat meer parkeerruimte is? De suggestie van pvkeep is geen verkeerde, of anders misschien een restaurant waar parkeerplaatsen zijn en waar wat koffie te halen is als sommigen moeten wachten?

Ik probeer alleen maar even mee te denken.
We hebben een bar en volgens mij vier goede koffie machines. Dat zal het probleem niet zijn. Lijkt me beter dan midden in die wijk.
 
Ondiep is hier letterlijk 10 minuten vandaan. Naar papendorp moeten we dus wel kunnen komen.

Het zandpad (war vroeger de bootjes lagen) is ook een aardige locatie met voldoende ruimte.. en heel dichtbij ondiep.
 
Zie nu dat ik kennelijk ben vergeten om mijn reply op @pvkeep om het in Papendorp te doen te bevestigen, want ja Papendorp is een vele betere locatie, helemaal top! Ik heb een paar straten verderop op Creative Valley Papendorp een tijdje gezeten, een uitstekende omgeving voor deze meet-up, dank @pvkeep voor het voorstel!

Met @is3 tel.contact gehad en die haalt ons gezelschap op bij Rob in Ondiep en ik laat ik mijn plofauto daar staan, veel leuker met de Tesla! Dat het tevens een gezellige impromptu nieuwjaarsmeeting voor jullie wordt juich ik helemaal toe, een bedroefde stemming is het laatste waar wij op zitten te wachten en een goede bak koffie lust Rob ook wel ;)!