Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bucketlist - Tesla rijders Utrecht/omgeving gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
Nog een laatste berichtje en dan laat ik dit draadje met rust. Zoals verwacht ging het erg hard achteruit met Rob na de Tesla-zaterdag en dinsdag is hij overleden. We hebben afgelopen dagen nog uitvoerig over de Tesla middag gehad met Rob en hoe bijzonder het was en hoe dankbaar hij was dat jullie allemaal zijn gekomen. Dat het verhaal nog werd opgepikt door 2 grote EV-sites en het filmpje 8.000 bekeken is vond hij als camera en media man ook super.

Ik wil jullie voor de laatste keer enorm bedanken voor de inzet. Een week later was te laat geweest fysiek, dus ik ben jullie enorm dankbaar dat jullie binnen een paar dagen in jullie Tesla zijn gesprongen en van alle hoeken van het land/België zijn komen opdraven. Het was het laatste weekend dat we nog echt iets hebben kunnen doen en we hadden geen betere invulling kunnen wensen!

Ruben
Veel sterkte Ruben. Bijzonder dat dit alles zo heeft kunnen plaats vinden.
 
  • Love
Reactions: RubenJason
Dank voor het hartverwarmend medeleven, enorm vriendelijk. Het is inderdaad bijzonder snel gegaan, de recent aangeschafte Tesla-scootmobiel is slechts 1 keer gebruikt, om maar een voorbeeld te noemen. We waren voor dit scenario al gewaarschuwd en daarom was mijn verzoek ook om de Tesla meeting zsm te houden, waar we dan ook enorm blij om zijn dat dat gelukt is! Ik heb jullie condoleances doorgegeven aan de familie en het wordt erg gewaardeerd.