Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bugje in Audio settings sedert laatste update

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand het al gezien?

Sedert we een 5-bands equalizer hebben is er een bug ingeslopen.
Had het gezien op het Amerikaanse gedeelte en dan hier getest, doet het inderdaad ook… .

Als je de settings bvb instelt op +7, +5, +2, +5, +7 dan stelt hij zichzelf bij je volgende rit in op +7, +7, +7, +7, +7
Had je bvb +2, +5, +3, +5, +2 dan zet hij zichzelf op +2, +2, +2, +2, +2

Hij neemt automatisch alle settings over van de eerste schuiver… .


Meldt iemand deze bug aan Tesla?

Xavier
 
  • Informative
Reactions: nico180
Ben al blij dat de links/rechts/forw/aftrek schuiver terug blijft staan, was bij de eerste 2 8.0updates niet meer het geval .:mad:
How hard can it be, never change a winning team, or don't fix it if it isn't broken
 
Iemand het al gezien?

Sedert we een 5-bands equalizer hebben is er een bug ingeslopen.
Had het gezien op het Amerikaanse gedeelte en dan hier getest, doet het inderdaad ook… .

Als je de settings bvb instelt op +7, +5, +2, +5, +7 dan stelt hij zichzelf bij je volgende rit in op +7, +7, +7, +7, +7
Had je bvb +2, +5, +3, +5, +2 dan zet hij zichzelf op +2, +2, +2, +2, +2

Hij neemt automatisch alle settings over van de eerste schuiver… .


Meldt iemand deze bug aan Tesla?

Xavier

I don't understand the above, but I'd be willing to bet your issue is being discussed here:

New Equalizer In Version 8.0.2.50.114 - Please Share Settings
 
I don't understand the above, but I'd be willing to bet your issue is being discussed here:

New Equalizer In Version 8.0.2.50.114 - Please Share Settings

Hi Andy,

Yes, indeed. This is the Dutch translation of the same issue.
I've checked it at my car, and I have also the 'auto change' to equal level.
Because most of the Belgian and Dutch members are active on our local division, I wanted to mention it here also... . ;)

We wish you also a Very Happy 2017 and a lot of pleasure driving our Teslas :)
 
  • Like
Reactions: Andyw2100
Vreemd, op het US deel hadden ze het allemaal. Tenzij je settings natuurlijk 'vlak' ingesteld staan op een waarde, dan blijft de bug je settings houden.

Instelling is vergelijkbaar met die van jou, dus daar kan het niet aan liggen. Onbegrijpelijk voor deze IT-noob. Had ik vroeger maar beter naar mijn vader geluisterd en beter opgelet op school ... :confused: Overigens weinig reacties op dit draadje vanuit BeNeLux. Niet dat het helpt, maar ben toch wel benieuwd of deze bug nu wel of niet wijdverbreid is. Maar als iedereen in de States er last van heeft, dan is de redding waarschijnlijk nabij.
 
Ook hier hetzelfde probleem met mijn S85, na het opnieuw opstarten van de systemen staat de equalizer op 12+12+12+12+12. Volgens Tesla Owners Worldwide zou het mogelijk moeten zijn om de instellingen aan te passen en daarna op te slaan in (save) Driver Settings, helaas werkt ook dit niet, dus het blijft een echte bug.
 
Helemaal geen last van :D
Wel fijn om eens niet vooraan te staan ( 2.44.130 )
IMG_8494.JPG
 
  • Funny
Reactions: simonsmidt
Nu breekt mijn klomp ..... vanochtend alle instellingen op 12. Links-rechts-voor-achter instelling stond dan weer zoals door mij ingesteld. Ik heb maar één verklaring: Elon leest mee en heeft gedacht 'gelijke monniken, gelijke kappen: dus ook vdvoorde krijgt de bug' :)

Klopt, de Fader is ook niet geïnfecteerd door de bug. Enkel de equalizer heeft kuren.
Dus je linker schuiver had je op +12 ingesteld?
 
Klopt, de Fader is ook niet geïnfecteerd door de bug. Enkel de equalizer heeft kuren.
Dus je linker schuiver had je op +12 ingesteld?
Klopt (+12), maar vanochtend stond alles keurig op de instelling van gisteravond. Ik ben nu uitermate in de war. Elon leest mee en heeft wellicht gedacht 'wat zielig voor vdvoorde, want hij is altijd zo lief voor zijn Mooie Rooie, dus ik haal de bug er snel weer uit' :)