Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Buitenspiegels Model S in-/uitklappen veranderd

This site may earn commission on affiliate links.

nico180

creating simple things - is true talent
Apr 9, 2016
1,820
1,197
Zutphen, Netherlands
sinds de laatste updates werken de buitenspiegels anders;
- Boven 25 km/h is het niet meer mogenlijk om manueel de buitenspiegels in te klappen
- Methode van uitklappen is veranderd; nu zal de spiegel al uitklappen op moment dat de deurhendel zich presenteerd

momenteel heb ik firmware 2017.34 2448cfc
 
ik zou al blij zijn als mijn spiegels zouden inklappen. ;)
Dirk, mijn Classic had dat ook (al na een half jaar of zo). Misschien trap ik een open deur in, maar ze kunnen dat bij je favoriete SeC wel in een paar minuten oplossen, ook al rij je al jaren met het fenomeen. Bij de keuring letten ze daar blijkbaar niet op, maar ooit komt de dag dat je toch je Classic gaat verkopen...
 
Dirk, mijn Classic had dat ook (al na een half jaar of zo). Misschien trap ik een open deur in, maar ze kunnen dat bij je favoriete SeC wel in een paar minuten oplossen, ook al rij je al jaren met het fenomeen. Bij de keuring letten ze daar blijkbaar niet op, maar ooit komt de dag dat je toch je Classic gaat verkopen...
;)ik heb mijn classic enkele maanden terug verkocht, aan mezelf. (Van zaak naar privé). Op de keuring wordt dit idd niet nagekeken; is volgens mij óók geen verplichting.
Op de keper beschouwd rij ik nu dus met een tweedehands modelS. Ik ken de eerste gebruiker goed; daarom dat ik mij voor het eerst in 34 jaar opnieuw heb laten overhalen om een flight-proven auto te kopen.;)

Even om misverstanden te vermijden: handmatig kan ik de spiegels wel dichtduwen, maar deze zijn -zoals bij de ware classic- niet electrisch inklapbaar.