Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Car detailing tips, voor en door amateurs

This site may earn commission on affiliate links.
kuist den auto van binnen.jpg
 
  • Funny
Reactions: Maarten and Alain13
dit lijkt me wel interessant om te gaan doen.
ik heb hier ooit eens een poliermachine gekocht en een uurtje opleiding gekregen. maar durf er eigenlijk niet mee aan de tesla te beginnen.

http://www.zelfpolieren.be/c-2442740/50-50-polieren/

Ik laat het liever doen door iemand voor wie het zijn dagelijkse job is. Waarschijnlijk geldt hiervoor niet de regel "wat je zelf doet, doe je beter".
Als je vervolgens een harde coating laat aanbrengen seal je het resultaat en heb je er daarna jaren plezier van.
 
Ik laat het liever doen door iemand voor wie het zijn dagelijkse job is. Waarschijnlijk geldt hiervoor niet de regel "wat je zelf doet, doe je beter".
Als je vervolgens een harde coating laat aanbrengen seal je het resultaat en heb je er daarna jaren plezier van.

daar heb je gelijk in Jan, polieren is een kunst, de platte vlakken zijn nog te doen, maar de hoeken en kanten zijn vakwerk.
maar het kan geen kwaad dat je zelf ook eens een krasje kan weg werken.;)
 
maar het kan geen kwaad dat je zelf ook eens een krasje kan weg werken.;)

Klopt maar zelfs daarvoor zal het 2 keer niets kosten om even langs te gaan bij een detailer die het voor je weg haalt in een paar minuten. En dan weet je zeker dat je niet door je clear coat heen gaat en het nog erger maakt. Ik heb het in elk geval al eens laten doen voor 3 krassen van een meter die "iemand" op mijn frunk had gemaakt. Gelukkig zaten ze enkel in de Modesta.