TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Carbon onderdelen Tesla Model S

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by JordyH, Dec 6, 2016.

1. JordyH

JordyH JH Parts, carbon & performance onderdelen

Hallo, Wij van JH Parts zijn begonnen met producten voor de Tesla Model S in het assortiment te nemen. Uiteraard komen er steeds meer Tesla's in Nederland en willen wij graag de mensen helpen die hun Tesla Model S iets willen aankleden met carbon goodies! Vanaf heden kunnen wij alleen een Carbon spoiler & voorlip leveren. De Carbon kofferbak spoiler Tesla Model S Performance is beschikbaar in mat & hoogglans carbon, de Tesla Model S Carbon voorlip alleen in het hoogglans carbon.

Ook zullen we in dit topic foto's plaatsen van Tesla's met onze carbon onderdelen.

Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen!

2. JordyH

3. FVO

FVO Active Member

Opletten met dit soort reclame-topics!
    Een tijdje geleden is er om die reden een detailing-topic verwijderd.

• Informative x 1
  4. ralf.s60

ralf.s60 Member

ik zie dat de spoilers weer in voorraad staan op je site. wanneer kan ik de bestelde mat carbon spoiler verwachten?

5. JordyH

@ralf.s60 Zoals daaronder 1-3 week levertijd. Zijn momenteel bezig met de nieuwe mal! Zoals op de mail gezegd was hou ik u op de hoogte. :)

6. ralf.s60

ralf.s60 Member

ok dat was bekend, de in voorraad op de site wekte verwarring. ben benieuwd naar de nieuwe versie :)

Share This Page