Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Carpets

This site may earn commission on affiliate links.
In afwachting van mijn MS, had ik graag vernomen of jullie ervaring hebben met de standard carpets (indien deze meegeleverd worden) of andere carpets ?

de meegeleverde tapijten zijn ok, niet super. Naar mijn mening zijn ze in bepaalde richtingen iets te klein
ik ben al 3 maand aan het proberen aan tapijten te geraken die op maat gemaakt zijn. patroon uit tekenen, opsturen, prijs vragen, betalen, wachten, email sturen met "waar blijven ze, antwoordt " we waren ze vergeten"...
volgens de laatste berichten zou ik ze volgende week hebben. ik post dan wel een foto.
 
Intussen via iemand in de US, volgende link ontvangen: Custom Floor Mats

Voorbeeld:

6E3A9673.jpg
 
Hebbon! In tan graag, met grijze bies, zoals in de P85 uitvoering.

'Ben ook erg benieuwd naar jouw foto's, Frank!

de tapijten zijn vandaag binnen gekomen.
mijn bevindingen zijn:
prijs-kwaliteit: goed:
pasvorm: beter dan de originele (die ik zelf heb opgemeten en uitgetekend omdat ik de originele nogal naar de kleine kant vond)
het logo is iets te fijn voor de dikte van deze tapijten waardoor het vrij diep zit in het tapijt, en je er recht moet op kijken om het goed te kunnen zien.
bestelling, levering en communicatie met de online firma: een ramp! (ik ben op 28/12/2013 met de tapijten begonnen)

IMG_4411.JPG
IMG_4401.JPG
IMG_4402.JPG
IMG_4410.JPG
 
de tapijten zijn vandaag binnen gekomen.mijn bevindingen zijn:prijs-kwaliteit: goed:pasvorm: beter dan de originele (die ik zelf heb opgemeten en uitgetekend omdat ik de originele nogal naar de kleine kant vond)het logo is iets te fijn voor de dikte van deze tapijten waardoor het vrij diep zit in het tapijt, en je er recht moet op kijken om het goed te kunnen zien.bestelling, levering en communicatie met de online firma: een ramp! (ik ben op 28/12/2013 met de tapijten begonnen)View attachment 46204View attachment 46205View attachment 46206View attachment 46207
ziet er goed uit