Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Center Console Insert - ervaringen?

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi Herbert, heb je nog een stukje over voor mij of weet je welke carbon wrap ik moet aanschaffen (ik zie op stickerland bijv dinoc carbon).

Mvg

P
Ik heb alleen nog hetzelfde die ik gebruikt heb.
Ik weet niet welke het beste bij jou past.
Misschien even raadzaam om bij een locale wrapper te kijken? Die hebben allemaal rollen staan. En dan krijg je vast wel een stukje mee.
 
Mijn console zou ook binnen zijn. ik heb de originele van Tesla zelf besteld omdat ik deze qua indeling en afwerking toch mooier vond dan het after market spul.
Echt, ook ik stoor me aan het zwart glanzende klepje dus ben een zoektocht begonnen om Obeche mat te bemachtigen om er eventueel een fineer laagje overheen te (laten) zetten.

Teslatoni maakt ook consoles met deze hout afwerking, echter daar liep mijn spoor dood: "wij gaan in dit soort projecten geen energie stoppen"

Opzoek naar een behulpzamer iemand die in is voor een experimentje.
 
Mijn console zou ook binnen zijn. ik heb de originele van Tesla zelf besteld omdat ik deze qua indeling en afwerking toch mooier vond dan het after market spul.
Echt, ook ik stoor me aan het zwart glanzende klepje dus ben een zoektocht begonnen om Obeche mat te bemachtigen om er eventueel een fineer laagje overheen te (laten) zetten.

Teslatoni maakt ook consoles met deze hout afwerking, echter daar liep mijn spoor dood: "wij gaan in dit soort projecten geen energie stoppen"

Opzoek naar een behulpzamer iemand die in is voor een experimentje.
Kan je foto maken of kan ik een keer kijken hoe de piano staat met obeche mat.....ik twijfel nml erg om hem te bestellen......
 
Jammer inderdaad. De vraag is nu: Is dat mooi, een piano black center console in een carbon interieur? Of moeten we het gaat laten beplakken met van dat kitscherige nep-carbon folie van de after-market industie?

Ik kan alleen maar mijn ervaring delen, en die is dat het klepje dat pano is afgewerkt bij mij 99% van de tijd openstaat, omdat als je een 12V plug gebruikt (in mijn geval, voor de Coyote), dan kan het klepje niet meer dicht zonder de plug er uit te halen. het valt dus niet op
 
Kan je foto maken of kan ik een keer kijken hoe de piano staat met obeche mat.....ik twijfel nml erg om hem te bestellen......

Ja hoor. Je zal echter wel even moeten wachten. Hij wordt erin gezet als er ook naar wat mankementen gekeken wordt. Dit kon pas medio oktober.

Ik ben benieuwd of ik het klepje vaak open laat. De bedoeling ervan is juist om de opgeruimde auto ervaring te krijgen door het klepje te sluiten. Opladen doe ik sporadisch in de auto.
 
Kan je foto maken of kan ik een keer kijken hoe de piano staat met obeche mat.....ik twijfel nml erg om hem te bestellen......
Vrijdag even bij mij kijken....ben je direct van je twijfel af........

- - - Updated - - -

Ik heb hem nu een week en ben er erg tevreden mee. Heb een carbon stickervel besteld om erover heen te plakken.
Waar heb je die besteld? Of heb je stukje over? :biggrin:
 
Heb gemerkt dat het niet handig is om losse muntjes in de center console te leggen. Na een paar keer hard optrekken/remmen zat er eentje onder het laadklep gedeelte vast op zijn kant. Elke keer als je dan een bocht maakt rolt dat ding van de ene naar de ander kant, best irritant. uiteindelijk met sate prikker eruit weten te wippen...
 
Ach, hoeveel mensen dragen er nog een hoed tegenwoordig? ;)
Je zou verbaasd zijn...
Hoeden.jpg