Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Center Console Insert - ervaringen?

This site may earn commission on affiliate links.
Alternatief, dat ik heb toegepast:

sku_145952_1.jpg
 
Alternatief, dat ik heb toegepast:

Ik gebruik nog steeds deze organizer, die bedoeld was als tijdelijke oplossing, maar waar we met het gezin inmiddels helemaal aan gewend zijn ("Papa mag ik kauwgom?").

Voor wie interesse heeft, ik heb er nog 1 liggen (van het failliete Halfords), tegen vergoeding van de verzendkosten stuur ik hem toe.

(Disclaimer: Aan de onderkant zit klittenband die 'm op z'n plaats helpt te houden. Dat werkt prima bij mijn S85, weet niet of dat houdt bij sprintjes in P85D's :tongue: )
 
Ik gebruik nog steeds deze organizer, die bedoeld was als tijdelijke oplossing, maar waar we met het gezin inmiddels helemaal aan gewend zijn ("Papa mag ik kauwgom?").

Voor wie interesse heeft, ik heb er nog 1 liggen (van het failliete Halfords), tegen vergoeding van de verzendkosten stuur ik hem toe.

(Disclaimer: Aan de onderkant zit klittenband die 'm op z'n plaats helpt te houden. Dat werkt prima bij mijn S85, weet niet of dat houdt bij sprintjes in P85D's :tongue: )

Heb wel interesse. Ik heb het grotere broertje in de kofferbak liggen. Toch wel makkelijk. Heb je een PB gestuurd...
 
Ik heb de CCI van Tesla besteld maar heb zomaar het idee dat dit wel even gaat duren. Omdat ik heel slecht ben in wachten heb ik de CCI van Evannex ook besteld. Deze is inmiddels onderweg en zal hopelijk begin volgende week worden afgeleverd. Ik zal mijn bevindingen hier melden. Ik kijk er eerlijk gezegd wel naar uit ik heb namelijk een hekel aan los liggende rommel. Ik vind de open ruimte mooi maar dus erg onpraktisch.
 
Vandaag de CCI van EVannex ontvangen. Had eerder deze week al een mailtje van Fedex gekregen met het verzoek of ik nog een bedrag van €179 wilde overmaken voor de invoerrechten. Het wordt alles bij elkaar best een duur ding zo (product, shipping, invoerrechten).
De CCI ziet er erg goed uit en is super eenvoudig te plaatsten. In eerste instantie leek de kleur van het glanzende obeche hout iets af te wijken, het lijkt iets groener te zijn. Maar na een paar uur valt het me eigenlijk al niet meer op. Ben blij dat ik nu eindelijk een opberg vakje onder handbereik heb.
Geen middenconsole en geen opbergvakken in de portieren zorgt wel dat je weinig rommel in de auto hebt. Maar dat wat ik bij me heb hou ik graag uit het zicht. Verder gisteren de 'magnetic phone holder' van Abstract Ocean ontvangen en geplaatst. Ook blij mee. Mijn iPhone zit nu netjes naast het grote scherm.
Zie foto voor een indruk, ik ben er blij mee.

IMG_1046.JPG
 
Ik heb een relatief 'simpele' houder, met een NFC tag, waarmee je automagisch enkele standaard handelingen kunt aanzetten op je GSM zodra deze in de houder geklikt wordt.
Denk o.a. aan Bluetooth, "CAR-mode", Flitsinfo, GPS, etc. Mooie is dat deze stevig genoeg is, en geen lijm/restsporen achterlaat.

GSM_houder.jpg
GSM_houder2.jpg
 
Ik had me ook ingeschreven voor de Centre console maar ik ben inmiddels zo gewend aan de open ruimte dat ik twijfel of ik hem nog wel ga afnemen ( lacewood is er ook nog niet eens)
en de auto blijft nu lekker opgeruimd, alles in het zicht haal ik weg, in kastjes wil ik nog wel eens rommel maken ;-)
 
Ik had me ook ingeschreven voor de Centre console maar ik ben inmiddels zo gewend aan de open ruimte dat ik twijfel of ik hem nog wel ga afnemen ( lacewood is er ook nog niet eens)
en de auto blijft nu lekker opgeruimd, alles in het zicht haal ik weg, in kastjes wil ik nog wel eens rommel maken ;-)

Destijds ook gereserveerd voor Carbon, nu in de nieuwe Tesla heb ik piano dus ik zou er nu 1 in kunnen laten zetten.
Maar inmiddels ook gewend aan de open ruimte, en er zit nu ineens een sjieke afwerking in het middenvak waar er bij de vorige een stukje stof geplakt was.
Ik neig er dus naar om het zo te laten.....