Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Center console usb swap

This site may earn commission on affiliate links.
Hej allemaal,

In mijn ms heb ik een center console met een micro-usb poort. Nu switch ik over naar een i-phone dus heb ik een nieuwe adapter nodig.
Weet iemand of die los ergens te krijgen zijn?

In principe zitten beide kabels bij de middenconsole. Maar ik denk niet dat ze de andere kabel meegeven. Ik veronderstel dat ze er wel een paar zullen hebben liggen.

Ikzelf moet gaan navragen of er al een USB C kabel leverbaar is.
 
Sorry Paul. Maar er zijn mensen die hun telefoon niet kunnen opladen.
Dat ik met mijn uit de hand gelopen hobby deze mensen kan helpen, daar benadeel ik toch niemand mee?
Misschien moet je overschakelen op het adverteren op de site. Nu gebruik je het forum als een reclamemedium voor je bedrijf zonder daarvoor te betalen. In het begin was het incidenteel en had ik er geen problemen mee, nu gebeurt het op steeds grotere schaal en vind ik het intussen niet meer helemaal gepast. Maar dat is mijn mening, doe ermee wat je wil.
 
Het is overigens ook in strijd met de Forum Rules:

Do not heedlessly place your advertisements through the Discussion Forums. This will be considered SPAM and could result in the loss of your TMC Community Membership. Those wishing to advertise must first come make an arrangement with TMC management. You may not use TMC to spread the word about or advertise any commercial endeavor, which includes but is not limited to, commercial events, websites, services and businesses. TMC reserves the right to remove any content that fits the above description.
 
Je weet natuurlijk niet of er effectief commerciële belangen in het spel zijn he, misschien krijgt de TMC community wel alles aan kostprijs aangeboden ;-)
Ik vind het wel weer leuk om te zien hoe jullie Nederlanders zo'n dingen gewoon onverbloemd zeggen tegen elkaar. Wij Vlamingen zouden wat op onze lever ligt enkel denken en er ons (misschien) maanden of jaren aan storen, hoogstens eens via een omweg ter sprake brengen, maar meestal niet gewoon recht voor de raap. Jammer eigenlijk. Kunnen we nog wat van leren :)
 
Hej allemaal,

In mijn ms heb ik een center console met een micro-usb poort. Nu switch ik over naar een i-phone dus heb ik een nieuwe adapter nodig.
Weet iemand of die los ergens te krijgen zijn?

In principe zitten beide kabels bij de middenconsole. Maar ik denk niet dat ze de andere kabel meegeven. Ik veronderstel dat ze er wel een paar zullen hebben liggen.

Ikzelf moet gaan navragen of er al een USB C kabel leverbaar is.

Ik gebruik de android kabel, maar ik heb de apple kabel er gewoon bijgekregen. Vreemd dat je maar een kabel hebt meegekregen, horen ze niet gewoon bij het premium interior package (waar je dus ook gewoon voor betaalt)?
 
Je weet natuurlijk niet of er effectief commerciële belangen in het spel zijn he, misschien krijgt de TMC community wel alles aan kostprijs aangeboden ;-)
Ik vind het wel weer leuk om te zien hoe jullie Nederlanders zo'n dingen gewoon onverbloemd zeggen tegen elkaar. Wij Vlamingen zouden wat op onze lever ligt enkel denken en er ons (misschien) maanden of jaren aan storen, hoogstens eens via een omweg ter sprake brengen, maar meestal niet gewoon recht voor de raap. Jammer eigenlijk. Kunnen we nog wat van leren :)

Juist, en vice-versa ook waarschijnlijk. Het fantastische aan dit BeNe-forum is dat het zo geciviliseerd is en blijft, in de vier jaar dat ik het al ken. Blijft dat duren na introductie M3, of krijgen we dan meer trolls en agressievelingen (zoals die bijv. op het US-gedeelte toch al redelijk actief zijn)? We gaan er echt wel tegen moeten vechten denk ik (maar @Herbie65 nu een troll noemen hoort daar niet bij denk ik - zijn posts lijken me altijd zowel pertinent als humoristisch).

Maar toch - aan alle forumleden: vergeet wel niet bij elke reservering van een nieuwe Tesla mijn referral te gebruiken : Referral | Tesla. 1000 EUR korting, echt waar (naar 't schijnt)! ;):):confused::rolleyes:o_O
 
E
Juist, en vice-versa ook waarschijnlijk. Het fantastische aan dit BeNe-forum is dat het zo geciviliseerd is en blijft, in de vier jaar dat ik het al ken. Blijft dat duren na introductie M3, of krijgen we dan meer trolls en agressievelingen (zoals die bijv. op het US-gedeelte toch al redelijk actief zijn)? We gaan er echt wel tegen moeten vechten denk ik (maar @Herbie65 nu een troll noemen hoort daar niet bij denk ik - zijn posts lijken me altijd zowel pertinent als humoristisch).

Maar toch - aan alle forumleden: vergeet wel niet bij elke reservering van een nieuwe Tesla mijn referral te gebruiken : Referral | Tesla. 1000 EUR korting, echt waar (naar 't schijnt)! ;):):confused::rolleyes:o_O

Carl, wil je ook nog een referral code om € 75 korting weg te geven op de -je hebt 'm zelf ook- uitstekende Lightharmonic Audio upgrades?
Rainbow Road Distribution - Light Harmonic Audio for Tesla distributor  -  rainbowroad :D
 
  • Funny
Reactions: ebullio
E
Carl, wil je ook nog een referral code om € 75 korting weg te geven op de -je hebt 'm zelf ook- uitstekende Lightharmonic Audio upgrades?
Rainbow Road Distribution - Light Harmonic Audio for Tesla distributor - rainbowroad :D

Hm, @ErnstT, dit was er volgens mij nét over. Niet bepaald on topic, én niet bepaald grappig. Wat jou betreft denk ik dat @pvkeep gelijk heeft.

Maar vooral, wat mij betreft - 75 EUR is toch wel echt belachelijk. Waarom bied je me via PM geen 500 EUR of zo korting op de upgrade naar Lightharmonic Audio 2, met jullie nieuwe subwoofer en versterker, opdat ik in andere draadjes kan aangeven hoe goed, en vele malen goedkoper dan UHF, mijn upgrade inderdaad was?

Nu is het te laat natuurlijk; iedereen zou morgen merken dat we onder één hoedje zouden spelen :)
 
Last edited:
Ingeval @ErnstT, ocharme, niet meer durft antwoorden: er is dacht ik LH1 (gewoon een paar speakers vervangen, maar wel al écht goed vs. standaard Tesla audio), en naar mijn smaak al beter dan Tesla UHF; en er is LH2 (subwoofer, en aparte versterker voor de subwoofer - die update ken ik nog niet).