TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Center console usb swap

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by TimHanssen, Feb 20, 2016.

1. TimHanssen

TimHanssen Member

Hej allemaal,

In mijn ms heb ik een center console met een micro-usb poort. Nu switch ik over naar een i-phone dus heb ik een nieuwe adapter nodig.
    Weet iemand of die los ergens te krijgen zijn?

2. HWS

HWS Speedjunkie

Is een snoertje dat je zo losschroeft. Zou me niet verbazen als je dat bij Tesla voor een paar euro kunt krijgen.

3. Herbie65

Herbie65 Member

Klopt snoertje is los te maken en bij tesla te bestellen.
    Eerst het plastic optillen, beginnen aan de achterkant, waar het snoertje in de usb zit.
    Daaronder kom je 2 schroeven tegen, deze losmaken dan kun je het snoertje met het houdertje er uit tillen.
    het houdertje heeft ook 2 schroefjes. Deze los schroeven. dan kun je de 2 helften uit elkaar halen en het snoertje heb je dan los.
    Kost wel €35,- bij Tesla....

4. EnIgmA_BE

EnIgmA_BE Member

In principe zitten beide kabels bij de middenconsole. Maar ik denk niet dat ze de andere kabel meegeven. Ik veronderstel dat ze er wel een paar zullen hebben liggen.

Ikzelf moet gaan navragen of er al een USB C kabel leverbaar is.

Share This Page