Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Central console reset -> vaak?

This site may earn commission on affiliate links.
Is het alleen bij mij, maar ik zit op dit moment elke dag de center console wel 2-3x te resetten.

Voornamelijk nadat ik oplaadpalen.nl (desktop versie) heb gebruikt wil ie nog wel eens vasthangen met de web browser.
3G of Wifi maakt niet uit. idem met andere sites met veel google maps/ Javascript code.

(resetten tijdens het rijden is wel de eerste keer even schrikken, opeens valt ook je stuur console uit, maar dat is maar 10-15 sec).

Marcel
 
Is het alleen bij mij, maar ik zit op dit moment elke dag de center console wel 2-3x te resetten.

Voornamelijk nadat ik oplaadpalen.nl (desktop versie) heb gebruikt wil ie nog wel eens vasthangen met de web browser.
3G of Wifi maakt niet uit. idem met andere sites met veel google maps/ Javascript code.

(resetten tijdens het rijden is wel de eerste keer even schrikken, opeens valt ook je stuur console uit, maar dat is maar 10-15 sec).

Marcel

idem, en inderdaad vooral de sites met laadpalen... PlugFinder - Die App für Stromtankstellen, ChargeMap - a community driven map of charging points for electric vehicles, love to load | The New Motion charge network ... geen van allen werkt bij mij. Net de sites die je hard nodig hebt...:crying:
telkens loopt de browser vast, en helpt alleen CAD.
 
Heeft al iemand een vastloper gehad op het tellerdisplay? Bij ons heeft deze al twee maal gemeld dat de display "busy" was. Het verzoek is dan te wachten, maar dat vergde meer geduld dan wij hebben. Probleem is dan wel dat de auto ook niet meer aan gaat. Je kunt ook niet in de versnelling komen...

Reset is ook best wel lastig, het duurt tenmiste vrij lang voor de display uitgaat en herstart.