Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

ChaDeMo adapter te leen voor 5 september?

This site may earn commission on affiliate links.
5 september a.s. doe ik mee aan de Tesla Island Challenge. Aangezien de laadmogelijkheden nogal beperkt zijn en een SuC niet echt op de route van/naar huis ligt voor mij, ben ik op zoek naar een ChaDeMo adapter voor de Tesla (te leen).
Op die manier kan ik wellicht ergens op de route toch een soort van snelladen.

Ik heb zo'n ding nog nooit nodig gehad en met zo'n 50 km omrijden kan ik ook langs SuC Oosterhout, maar als ik er gemakkelijk een zou kunnen lenen kan dat e.e.a. vergemakkelijken.

Is er hier iemand die zo'n adapter heeft en hem aan mij wil uitlenen?
 
5 september a.s. doe ik mee aan de Tesla Island Challenge. Aangezien de laadmogelijkheden nogal beperkt zijn en een SuC niet echt op de route van/naar huis ligt voor mij, ben ik op zoek naar een ChaDeMo adapter voor de Tesla (te leen).
Op die manier kan ik wellicht ergens op de route toch een soort van snelladen.

Ik heb zo'n ding nog nooit nodig gehad en met zo'n 50 km omrijden kan ik ook langs SuC Oosterhout, maar als ik er gemakkelijk een zou kunnen lenen kan dat e.e.a. vergemakkelijken.

Is er hier iemand die zo'n adapter heeft en hem aan mij wil uitlenen?

Kijk ook eens rond in de Stekkerclub http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/49149-Stekkerclub :smile: