Laurens_S
Member
Ik had ook een niet beantwoorde reeks SMSjes aan Tesla gestuurd. Uiteindelijk een service afspraak ingepland en toen werd na nog een paar smsjes ik gebeld. Als ik het goed heb begrepen van de Service Center medewerker dan is het systeem zo ingericht dat sms berichten in de tickets terecht komen en dat ze daar geen aparte notificatie van krijgen. Wat aan mijn kant op mijn telefoon er dus uitziet als één sms conversatie wordt aan hun kant opgeknipt in verschillende tickets door de tijd heen.
En dan zien ze het dus niet altijd, zeker niet als het ticket is gesloten (dan krijg je wel een automatische sms terug dat het ticket is gesloten). Ga je dan door met sms berichten sturen dan komen die terecht in het reeds gesloten ticket zonder notificatie bij Tesla.
Ik begreep dat de beste manier om ze te bereiken (service center) toch is om service afspraak in te plannen, dat wordt (in Duiven) in ieder geval wel gelezen en ik merk ook dat ze acteren op aanvullingen van informatie daar. Ik geloof dat de service center medewerkers het zelf ook niet zo ideaal vinden, maar dat ze niet zoveel invloed hebben op hoe het wordt ingeregeld.
En dan zien ze het dus niet altijd, zeker niet als het ticket is gesloten (dan krijg je wel een automatische sms terug dat het ticket is gesloten). Ga je dan door met sms berichten sturen dan komen die terecht in het reeds gesloten ticket zonder notificatie bij Tesla.
Ik begreep dat de beste manier om ze te bereiken (service center) toch is om service afspraak in te plannen, dat wordt (in Duiven) in ieder geval wel gelezen en ik merk ook dat ze acteren op aanvullingen van informatie daar. Ik geloof dat de service center medewerkers het zelf ook niet zo ideaal vinden, maar dat ze niet zoveel invloed hebben op hoe het wordt ingeregeld.