Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Circuitbezoek

This site may earn commission on affiliate links.

PeterSZ

Electrified petrolhead
AC Dijon_2013_48.jpg
Voor Tesla eigenaren die met brommer en/of auto wel eens naar het circuit gaan.
 
@PeterSZ ja willen we volgend jaar gaan doen, me vrouw reed zo bij me weg zij op een gehuurde BMW1000RR ik op de "oude Honda" Was een erg leuke dag.

- - - Updated - - -





Inderdaad ook er leuk, hier op zandvoort zeker voor de beginners op de brommert omdat de baan wat breder is. Misschien het Tesla profiel aanpassen met hoog gehalte circuit rijders
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    12.4 KB · Views: 252
Jennen van PeterSZ is geloof ik mislukt en ontaardt in dit draadje. Het wie waren het draadje maar even ontofftopiced. Ik in andere tijden. Gass'n op Ass'n lang geleden en BMXen nog langer geleden. Inmiddels oud en wijs ;-)

image.jpg


image.jpg
 
WTF is dit voor 'n apparaat? Een enigzins getunede MX-5. Welke klasse en welke circuit? Ziet er vrij snel uit. Rondetijden Assen en Zandvoort?
Inderdaad een MX-5 met weinig standaardcomponenten meer. Turbo, 300pk/400Nm, 1000kg. Op Zandvoort 1.58.x. Deze auto valt niet in een klasse, zoals bijv. de MaX5 Cup klasse, die ik overigens - met een andere (cup) MX-5 dus - in 2010 gewonnen heb.
 
Inderdaad een MX-5 met weinig standaardcomponenten meer. Turbo, 300pk/400Nm, 1000kg. Op Zandvoort 1.58.x. Deze auto valt niet in een klasse, zoals bijv. de MaX5 Cup klasse, die ik overigens - met een andere (cup) MX-5 dus - in 2010 gewonnen heb.

1.58 is snel op Zandvoort. Zal wel een tricky auto zijn met die turbo. Heb 1x op Zandvoort gereden en mijn beste ronde is 2.03 met de 75: 1000kg en 200pk. Kan er nog 1 a 2 seconden af rijden maar met 2.01 is het echt klaar.

- - - Updated - - -

Ik weet niet of je dit helemaal bedoelde. (ze zijn wat heet gewassen en daardoor een factor 5 gekrompen...:cool:)

View attachment 35003

Zeker telt dit ook! Relatief zijn ze veel sneller, haha. Zal ook geen goedkope hobby zijn.