Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Configuratie model X is begonnen

HWS

Well-Known Member
Mar 16, 2013
7,253
3,748
Zoetermeer, Netherlands
Op het Amerikaanse deel van het forum is vandaag een gelijknamig draadje geopend. Model X Configuration has begun!
Op dit moment heeft dit topic daar al 37! Pagina's. Er wordt weer een tipje van de sluier opgelicht.
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    259.2 KB · Views: 775
Last edited:

Maarten

Active Member
Nov 2, 2013
3,328
4,158
Hilversum
O o o wat vind ik die Sig Red toch een mooie kleur!

En o o o wat is het forum vanavond verschrikkelijk traag. Heeft zeker met hetzelfde onderwerp, de nieuwe X, te maken.

Mdobro

Member
Nov 17, 2013
172
30
Almere
gezien de signature er toch al niet inzit gezien mijn plaats op de wachtlijst hoop ik op nog wat vertraging...... kan ik nog even over de kleur nadenken;>)

wat me opvalt
* 22 inch wielen, hoop dat ze nu minder gevoelige velgen hebben.
* ventilatie in de stoelen! Need that!
* goedkope trekhaak, voor het echte werk 750 extra.

jpet

Jan P.
Aug 8, 2014
3,288
201
Herne & Leuven, BE
Dingen die me opvallen:
Glas voorruit loopt door in het dak.
Mooie evolutie in het design van de zetels.
Enkel bij de 3de zitrij verstelbare hoofdsteunen.
Geen futuristisch design van het 17inch scherm (lijkt vrijwel identiek aan de Model S).
Idem voor het stuur (alhoewel nog niet goed zichtbaar op de foto's).
Waar gaan ze die carbon fiber spoiler zetten (ik zie hem niet op de foto en hij zou normaal in het kofferdeksel moeten geïntegreerd zijn).
Standaard met middenconsole blijkbaar.

Mtbtailor

Member
May 30, 2014
221
143
Belgium
Leuk standaardhitch voor iemand die enkel fietsen of ski's vervoert.
Indien zonder stekker, hetgeen in de States kan, zal dit hier niet kunnen.
In Europa zal sowieso de tow package dienen gekozen te worden?

PaulusdB

Mayor Gnomus Vintage Limb
Jul 12, 2013
6,676
6,396
Europe
Kon inderdaad wel eens een succesnummertje worden, als die 20" velgen op de Model S passen.

(22" is voor de echte bling - bling fanaten)

DimiVdb

Member
Aug 11, 2014
702
164
Zonhoven
Maar kan even model X met trekhaak wel gehomologeerd worden in België. Er is toch nog een prehistorische wet die verbiedt om een trekhaak op een elektrische wagen te zetten, dus ook model S. Waarom zou model X dan wel een trekhaak mogen hebben in België?

MJKA

Member
Dec 9, 2013
409
76
Vleuten, The Netherlands
Zag ook in hoogte verstelbare gordels voorin. Eindelijk wordt ik niet meer opgehangen als ik hard rem ;-)
Trekhaak is niet standaard denk ik. Alleen in de signature lijkt mij? Of is de trekhaak voor fiets en skidrager standaard, en de gene die een aanhanger met luxe jacht kan trekken tegen meerprijs?

ErnstT

Active Member
Apr 30, 2014
1,830
894
amsterdam
ik kan het zo gauw niet terugvinden maar de technologie voor dit type voorruitdak (ook al leverbaar op de Astra GTC) komt uit een Zuid Amerikaans land waar men voor loopt op ontwikkeling van kogelvrij glas. Een hele geruststelling :confused:

En leuk voor je portemonnee als je er een ster/barst in krijgt... [emoji6]

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC