Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Configuratie model X is begonnen

This site may earn commission on affiliate links.
Die intelligente Falcon wing doors zijn super en openen zich zonder laterale uitzwaai als de MX links en rechts ingeklemd is tussen andere voertuigen. Leuk voor de achterste passagiers, maar de chauffeur en de voorste passagier zitten dan toch nog met een probleem, met de klassieke portieren vooraan bedoel ik. Of heb ik iets niet goed begrepen ?
 
Die intelligente Falcon wing doors zijn super en openen zich zonder laterale uitzwaai als de MX links en rechts ingeklemd is tussen andere voertuigen. Leuk voor de achterste passagiers, maar de chauffeur en de voorste passagier zitten dan toch nog met een probleem, met de klassieke portieren vooraan bedoel ik. Of heb ik iets niet goed begrepen ?

Lees het stuk waarnaar ik link: short arc en chamfered back panels..,
 
Wat mij opvalt uit t filmpje is dat de achterste 2 stoelen ook stoelverwarming hebben. Dat is toch redelijk uniek. Ik kan al geen auto bedenken(iemand anders hier vast wel??) die 3 aparte stoelverwarmingszones heeft voor de achterbank, laat staan voor stoel 6 en 7.
 
Wat mij opvalt uit t filmpje is dat de achterste 2 stoelen ook stoelverwarming hebben. Dat is toch redelijk uniek. Ik kan al geen auto bedenken(iemand anders hier vast wel??) die 3 aparte stoelverwarmingszones heeft voor de achterbank, laat staan voor stoel 6 en 7.
En de auto-steer software is ook anders dan in de S toch? Zie je in de S ook de auto voor je afslaan (zoals in het filmpje bij 0:48)
 
En de auto-steer software is ook anders dan in de S toch? Zie je in de S ook de auto voor je afslaan (zoals in het filmpje bij 0:48)

Nee dat is ook in V7.0/autopilot in de MS.
Bij rijden op AP in een file/lage snelheid kan hij niet ver genoeg vooruit zien om de belijning te volgen, dat autootje wordt dan blauw en autosteer gaat dan deze volgen.