Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Configuratie model X is begonnen

This site may earn commission on affiliate links.
Hier een heel mooi linkje (binnen het TMC forum) waarop je prachtig kunt zien waar X-en en S-en besteld worden. Met angstaanjagend detail.

World Map of Model X Reservations

Hahaha, waar is de tijd....:biggrin:

Je vind er inderdaad alle EarlyAdopters terug .:wink:




PS : ken je klassiekers. Kijk eens bij de OP van relevante lijstjes.


Edit : oeps, de link is weg. Waarschijnlijk wegens al lang niet meer relevant.
 
Last edited:
Wat mij vooral opviel is dit:

Deliveries Model X.jpg
 
M'n reservering heb ik een maand of 5 geleden gedaan; de toen genoemde early 2016 vond ik al heel optimistisch......Tesla-time he.
Ik hoop voor NL/EU Sig's dat ze "snel" kunnen rijden - ik weet het echt niet - gokken we op juni 2016? En dat de reguliere productie er maar snel achter aan mag komen. (Voor mijzelf houd ik rekening met nog een jaartje wachten - helemaal nu ik na een P85D experience niet zo heel happig meer ben op een P-uitvoering. En voor een X90D moet je nog even wat langer wachten denk ik, dus tja, sluit niet uit dat de knieën zwak zijn en het tzt toch een P uitvoering wordt...:biggrin:).

Overigens heeft Tesla in de US gisteren gecommuniceerd dat alle US reservation holders dit jaar een uitnodiging krijgen om te configureren.
 
Ik begin inmiddels aardig geïrriteerd te raken door het gebrek aan communicatie vanuit Tesla. Nadat ik een paar maal per email en telefoon met de interne verkoop contact opnam maar NOOIT een reactie kreeg heb ik het nu ook hogerop neergelegd - maar er komt gewoon geen enkele reactie. Niet eens 'we weten het zelf ook niet' maar gewoon helemaal niets. Verdomde slecht en naar mijn mening onfatsoenlijk - ik heb jaren geleden EUR 30k neergelegd en daarna nog een keer voor de Model X - zou je toch in ieder geval een antwoord mogen verwachten, al was het inhoudelijk maar niets waar.

Ik blijf doorgaan maar dit stelt me wel teleur

gr
PJH
 
Ik begin inmiddels aardig geïrriteerd te raken door het gebrek aan communicatie vanuit Tesla. Nadat ik een paar maal per email en telefoon met de interne verkoop contact opnam maar NOOIT een reactie kreeg heb ik het nu ook hogerop neergelegd - maar er komt gewoon geen enkele reactie. Niet eens 'we weten het zelf ook niet' maar gewoon helemaal niets. Verdomde slecht en naar mijn mening onfatsoenlijk - ik heb jaren geleden EUR 30k neergelegd en daarna nog een keer voor de Model X - zou je toch in ieder geval een antwoord mogen verwachten, al was het inhoudelijk maar niets waar.

Ik blijf doorgaan maar dit stelt me wel teleur

gr
PJH

Zelfde probleem hier. Laat ons tenminste configureren. Hebben we met de Model S ook een 1 jaar van te voren kunnen doen. Ik snap echt niet wat er mis is bij Tesla. Volgens mij willen ze geen auto's verkopen.
Het volgende probleem doet zich ook nog eens voor. Omdat we geen definitieve koopovereenkomst hebben, zou als de MIA wordt afgeschaft in 2016 ook nog eens een aftrekpost van EUR 18000,- mislopen!
Dit is eenvoudig op te lossen, door ons toegang te geven in de configurator en een definitieve koopoverkomst te geven.

Meerdere malen aangegeven bij Tesla, maar geen reactie....